Mr. Muzak - VHS

Ik vind het ook een originele en authentieke track. Maar het behoeft nog wel wat aandacht.
 
Verrassend. Wel sfeergevoelig. Op dit moment (zaterdagochtend) ben ik zo num dat het niet binnenkomt. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat het op andere momenten dwars door alles heen gaat.
 
mooi,
spoken word werkt erg goed, en het is verstaanbaar ('wij' brabanders verstehen alles (flauwe allusie)).

like the music! lekker minimalistisch, einde sterk. sounds sterk, spoken word werkt erg goed bij.
lekker nummer!!

een lyra-8, die kende ik niet eens, tot ik ontdekte dat er een emulatie van was, beter ik ontdekte de emulatie (is geen 1 op 1, kan amper lijkt me), tijdje geleden. moet ik nog gebruiken gaan.

soms een lo-fi sfeertje, en dan weer heel mooi, spectraal gepositioneerde geluiden. mag ik wel. dit mag.
 
Dit heeft nog veel meer potentie maar is nu al half geweldig. erk er nog wat aan (als je wil)en het wordt echt heeeeerlijk.
 
wellicht dat het de toevoeging van het windgeruis geluid is, maar ook de andere geluiden lijken in de mix te staan alsof ze van ergens buiten komen. Zonde, want ik had het wel eens willen horen met een wat meer directere sound.
 
Back
Top