• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Mr. Muzak - VHS

ohtar

Well-known member
Ik vind het ook een originele en authentieke track. Maar het behoeft nog wel wat aandacht.

Dr van Lansberg

Trust me, I'm a
Staff member
Verrassend. Wel sfeergevoelig. Op dit moment (zaterdagochtend) ben ik zo num dat het niet binnenkomt. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat het op andere momenten dwars door alles heen gaat.

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
mooi,
spoken word werkt erg goed, en het is verstaanbaar ('wij' brabanders verstehen alles (flauwe allusie)).

like the music! lekker minimalistisch, einde sterk. sounds sterk, spoken word werkt erg goed bij.
lekker nummer!!

een lyra-8, die kende ik niet eens, tot ik ontdekte dat er een emulatie van was, beter ik ontdekte de emulatie (is geen 1 op 1, kan amper lijkt me), tijdje geleden. moet ik nog gebruiken gaan.

soms een lo-fi sfeertje, en dan weer heel mooi, spectraal gepositioneerde geluiden. mag ik wel. dit mag.

synthmann

Well-known member
wellicht dat het de toevoeging van het windgeruis geluid is, maar ook de andere geluiden lijken in de mix te staan alsof ze van ergens buiten komen. Zonde, want ik had het wel eens willen horen met een wat meer directere sound.