• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Sankt Pauli - So&So (feat. Hana)

Sankt Pauli

Well-known member
Hallo allemaal, weer eens een 80's nummer, denk dat het tegenwoordig synthwave heet :). De zang (een acapella) is van Hana, de muziek van mij. Binnenkort ga ik op zoek naar een andere zangeres, zodat ik het geheel mijn eigen nummer kan noemen. Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen! :okdan:

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Vette track hoor. Heb je die sax ook zelf gedaan. Die zit er lekker in. De kick klinkt iets te plopperig op mijn headphones.

Eclectic

Virtueel Analoog
Super gave track. Vind alleen de mix een beetje soso... zit een hele nare galm over alles, ook veel te veel midhoog en het laag is geheel weg. hierdoor klinkt de hele mix een beetje alsof die in conserven blikje zit opgesloten.
Maar gaaf arrangement! te gekke vocals, zal nog moeilijk worden om iemand te vinden die ze beter doet. sfeertje klopt helemaal. Alleen de sax hoefde van mij dan weer niet.

ohtar

Well-known member
Ik heb zelf een beetje een haat/liefde verhouding met synthwave. Het kan voor mij snel de verkeerde kant op slaan (te cheesy). Deze track had dat niet, dus complimenten. Ik ben dan weer geen fan van saxofoon's in dit genre, dat valt voor mij persoonlijk dus net weer niet goed. Wel heel knap gemaakt.

anoniempje

hobby knooier
Doet mij een beetje denken aan de oostblok inzendingen op het euro song festival. Ik zie ze in mijn gedachten al met de vlaggetjes zwaaien, sorry niet mijn ding.

RFB

Well-known member
Lekkere track! Voor mij ook net iets te ‘verby’, maar verder weinig op af te dingen. Tweede helft jaren 80!

e-Gloomy-nations

Well-known member
zeer mooi, de stem ligt wat luid over de instrumentalen, en hij is me iets te commercieel, maar dat kon de pret niet bederven. Stem!

Succes!

Gloomy :)

seyor

Jeroen van Dijk
Vanaf 1.43 vind ik het interessant worden. Goed werkt geleverd, al is het niet helemaal mijn muziek.

Tralalaika

Tralala
Doet mij een beetje denken aan de oostblok inzendingen op het euro song festival. Ik zie ze in mijn gedachten al met de vlaggetjes zwaaien, sorry niet mijn ding.

Je zegt het: ik was letterlijk dit aan het intypen toen ik dit comment las, dus mijn commentaar hierbij als quote hierop en op zichzelf dus overbodig...

kobuz

Well-known member
Wow die sax kwam als een totale verassing! En dan had ik in de comments al gezien dat er een sax zou komen. Niet helemaal mijn ding, maar klinkt wel erg goed :okdan:

egres

Hardwarepolitie
wat was er eerst is de vraag de stem of de muziek?,want de stem maakt alles natuurlijk,dan is het makkelijke om daar rond iets te producen.

Samplepacks met overvloed op de markt...