Exoterrestrial - Carry On... On a horse with no name...

o die 'belletjes' zou ik trakteren op een feedbackende tape delay :D
Schitterend
 
En weer een fijne wegspace track, lekker brede mix ook. Oogjes dicht, monitoren harder en genieten :)
 
Wow in het eerste begin waande ik me in een sci-fi film (Interstellar..) en toen de beat en bass erin kwamen kwam Cambodia van Kim Wilde bij me op... Snufje Enola Gay en Magic Fly erin, in de blender met heel veel inspiratie en FM kunde en wat een leuke track is het toch!!:okdan:
 
tx81z, een van mijn favo synths, erg bijzonder wat er allemaal uit kan komen als een ander er aan zit :D .

Track klinkt erg lekker, lekker donker dromerig sfeertje met een vrolijke sidenote, kan hier prima naar luisteren.
 
Hier hou ik wel van. Erg aangename geluiden, en heerlijk hypnotiserende arps. Heel fijn muziekje! Gaat een stem krijgen.

Persoonlijk denk ik wel dat ie wellicht nog meer space/stratosfeer was geweest als die een iets langzamer tempo zou hebben gehad. :D Maar ach.....
 
Ik heb niet bij veel tracks dat ik op een vrijdagavond een borrel heb gedronken en een paar hijsen skunk heb gerookt en denk: 'goh laat ik die track uit de SF-contest nog eens een keer opzetten'
Bij deze wel. En wat klinkt ie lekker. :halleluja

Natuurlijk, ik zou nu ook vele tips en dingetjes kunnen opnoemen die me ook zeker te binnen schieten tijdens 't luisteren. Maar echt een mooi trackje!
 
Dit zou goed passen bij een treinvideo, waarbij de camera op de eerste wagon is gemonteerd en de trein met een aangenaam tempo door een gevarieerd natuurlandschap hobbelt.

Deze track staat in mijn top 10 dit jaar en krijgt één van de tien stemmen die ik ga uitdelen.
 
Back
Top