Exoterrestrial - Carry On... On a horse with no name...

Exoterrestrial

Het zal je kind maar weze
Lid sinds
20 december 2009
Berichten
6.324
Locatie
of in?
Ziezo, dit is Exo's inzending voor dit coronatieve jaar.
Gemaakt met slechts een enkele TX81Z en een DM-Pro voor de percussie.
Een H9 zorgde voor wat effect.
Ik verheug me al op het beluisteren van de inzendingen 8~.

Veel plezier! :okdan:



Cheers,
Exo. :mega:
 
Last edited by a moderator:
Prachtig. Zou naar de stratosfeer kunnen getild worden met één of meerdere extra lagen. Ik denk dat prachtige vocals gewoon ongelooflijk complementair zouden zijn. Je fluitende voice is bewijs hiervan, IMHO.
 
Heeft erg goed gesmaakt:halleluja en ik herken een 4op synth wizzard wanneer ik er 1 hoor. Geweldige machine. Heb een tijdje zijn broer de DX11.
mooie track
 
Heel mooi, vooral die fluit-synth, die wat eerder mocht verschijnen. Helaas is dit geen uitschieter voor mij. Niet echt spek voor mijn bek, dit genre. Wel super professioneel geproduceerd :okdan:

Succes!

Gloomy. :)
 
De sequence is dromerig en hypnotiserend wat het een heel mooie sfeer geeft. Af en toe komen er elementen bij wat echt wel nodig is. Voor mij persoonlijk zit het soms op het randje van afhaken. Maar de sfeer maakt veel goed.
 
Zo zie je maar dat je niet veel nodig hebt om mooie dingen te maken.Een beetje talent erbij en voilà.
 
Dit kan ik erg waarderen. Zeer mooi die heldere sounds. De fluit vind ik ook leuk gedaan.

Ik moest op een of andere manier denken aan Manuel Göttsching / Ash Ra Temple. Ken je die?

Man man deze contest wordt steeds moeilijker....
 
Voor mij leuk voor op de achtergrond, een goed geproduceerde track.
 
Erg mooi geproduceerd! Het is niet per se mijn muziek, maar door de kwaliteit van dit liedje weet het me toch te boeien!
 
Back
Top