SirSickSik - Just breathe

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
Ter plekke geïmproviseerde vocals&tekst begeleidt door een paar zelf geprogrammeerde axoloti circuitboardjes die semi-random een track genereren.

 
Oke knap de manier waarop je het maakt, maar ik kan hier niks mee en vind het ook naar om na te luisteren, sorry!
Wel een dikke plus dat je hierop improviseert met je stem.
 
Ik vind het wel wat hebben. Ik denk altijd zo een beetje. Stel de mix is goed en Thomas Yorke zou het inzingen dan wordt het breder opgehemeld. Omdat het motief hetzelfde blijft zou ik het dan wel inkorten.
 
wow wat doe dat mooi met je stem, zo breekbaar, werkt geheel mee met de muziek, mooie timbres, ik noem het maar zo, die met je stem bereikt. prachtig.

de track als geheel: keigoe! erg goed! semi-random, en toch zo krachtig. echt erg goed.

ik kan het blijven herhalen..
 
Helder arrangement. De stem... ik weet niet.... klinkt wat onzuiver imo in contrast met het verder heldere arrangement eromheen. Ik versta iig bijna geen woord.
Een nogal luie klank ook. Toch niet om 4:00 's nachts ingezongen na een fles whiskey? :P :dubbel:

Ik hoor wat dat betreft een beetje 2 delen: een zuiver instrumentarium, en een onzuivere vocal. Dat vind ik toch wat jammer. Het kan wel, maar ja....
 
Ik vind de sounds en de sfeer van de track prachtig. Ik vind de zang helaas niet van het zelfde niveau, waardoor het niet helemaal werkt voor mij. Het duurt ook iets te lang.
 
De sounds zijn hypnotiserend heel mooi, gaat alleen niet ergens heen, blijft hangen in 1 sfeer. Op het eind deed de zang mij opeens aan Bjork denken....als je dat vaker voor elkaar krijgt...:D
 
Leuk idee en leuk uitgevoerd. Durf je stem wat meer ruimte geven in de mix (de 1 vindt 'm mooi de ander breekbaar en weer een ander mooi.....dus kennelijk doet je stem iets met luisteraars)
 
Radiohead maar dan net iets anders.... Laat ik nou een groot Radiohead fan zijn :) Knap dat je het terplekke geimproviseerd hebt.
 
Je stem verdient een betere plek in de mix. Mooie en vreemde sfeer. Ik kan dit waarderen!
 
echt fijne generatieve groove in de autechre-hoek, maar jeetje de vocalen vind ik toch wel vrij jammer! niet omdat het vocalen zijn, maar omdat het niet te verstaan is en wel heel onvast is
 
Back
Top