Gezocht: E-mu Proteus 2 en/of Kurzweil 1000PX

Status
Please reply by conversation.
Op Ebay-kleinanzeigen.de zie ik die nog wel eens voor normale prijzen voorbijkomen.

Qua geluid geeft een Kurzweil Micro Ensemble ME-1 je bijna hetzelfde resultaat in een veel handzamer 1/2 19" kastje.
Voor Proteus 2 is evt. ook een alternatief: Poteus FX of Proteus 2000 oid met Protozoa ROM.
 
Top, bedankt voor de tips! Noch ebay-kleinanzeigen, noch de ME-1 kende ik, en na even opzoeken zien ze er allebei even veelbelovend uit :). Vraagje over die ebay kleinanzeigen, hoe staan die mensen daar tegenover buitenlandse kopers? Heb het gevoel dat er daar juist gespeeld wordt op het 'lokale', en ik vraag mij af hoe de ontvangst zal zijn bij een Engels aanschrijven ... :)
 
Top, bedankt voor de tips! Noch ebay-kleinanzeigen, noch de ME-1 kende ik, en na even opzoeken zien ze er allebei even veelbelovend uit :). Vraagje over die ebay kleinanzeigen, hoe staan die mensen daar tegenover buitenlandse kopers? Heb het gevoel dat er daar juist gespeeld wordt op het 'lokale', en ik vraag mij af hoe de ontvangst zal zijn bij een Engels aanschrijven ... :)

Duits proberen, ook al is het niet foutloos, werkt het beste & erbij uitleggen dat je uit Nederland komt. Veel Duitsers staan positief tov NL.
Anders google translate.
Duitsers < 50 jaar zijn de Engelse taal meestal wel redelijk machtig.
Op ebay-kleinanzeigen staan soms ook advertenties in het Engels, bijv van expats die in DE wonen.
Gewoon proberen, ik kom er ook veel minder scams tegen dan op marktplaats.
 
Top! Hopelijk staan ze even positief tegenover Belgen ... :)
Duits is toch de 3e officiele taal van Belgie?

=> Staan nu twee Kurzweil ME-1's op ebay-kleinanzeigen + 2 Proteus FX'en!
 
Laatst gewijzigd:
Duits is toch de 3e officiele taal van Belgie?
Dat was enkel om de Duitser tevreden te houden toen die nog baas was :)

Die proteus fx is een proteus 1 en 2 met toegevoegde fx als ik het goed heb begrepen? Bevat die alle samples uit de 1/2 of enkel een selectie?
 


Stond er van de week ook één op de NL marktplaats
 
Bouwkwaliteit is ook echt beter dan van de org. P1 of 2
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top