NicoNoise - Suspencer

Interessant ,afgewerkt zou dit een heel cool nummer zijn

Dank, wat zou volgens jou er qua afwerking nog moeten gebeuren?

Volgens mij heb ik bij jou lang lang geleden een stapel interfaces opgehaald, of was het een oberheim ob12? Dat weet ik niet zeker meer. Wat ik wel zeker weet is dit, je wou er gratis een yamaha tx-7 bij doen en dat heb ik geweigerd toen, want daar kon ik niet zoveel mee dacht ik, vergeet het nooit meer wat verschrikkelijk dom van mij! Ik heb al een tijdje een aantal jaren yamaha tx81z in het rack hangen om de pijn wat te verzachten ;)

Anyway, lekker vaag introotje, aparte track ook, ik moet het meerdere malen luisteren en dan beginnen mijn hersens het iets beter te begrijpen. Combi van vieze sounds met de electro piano, mijn simpele hoofd kan het ritme/de maat en de toonsoort niet helemaal volgen, en dat haalt mijn focus van de track af.

Kijk eens aan, ik heb idd een hele stapel interfaces aan een forumlid gegeven, kan me niet herinneren dat ik er een tx-7 bij heb aangeboden. Nu heb ik wel een tx-7 gehad en heb die nu niet meer, dus wie weet:) Is al wel heeeel lang geleden. Hoop dat je er wat aan hebt gehad, die interfaces. Kan me voorstellen dat mijn track niet licht verteerbaar is, dat was ook niet de bedoeling, dus dat is gelukt :D

Ik kan het wel waarderen
Daar hou ik wel van.
Echt super gaaf dit

Dank voor de waardering!
 
Top! Dit soort opvallende nummers hebben mijn voorkeur. Ik hoor overigens niet dat deze verzuipt in de reverbs, hoor wel meer dingen niet :)
 
Top! Dit soort opvallende nummers hebben mijn voorkeur. Ik hoor overigens niet dat deze verzuipt in de reverbs, hoor wel meer dingen niet :)
Dank Seyor. Ik heb wel door dat de mastering die ik gedaan heb de reverbs behoorlijk heeft beïnvloed, dus toch wel een leerpunt voor mij. De juiste hoeveelheid reverb is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
 
De harmonie doet me aan "Avishai Cohen" denken. Erg tof. Wel jammer dat er niet echt een lead is.
ha Grappig. Ik wilde hetzelfde posten! Inderdaad qua harmonie en ook met die 5/4 wel Avishai achtig. Ik vind het echt heel tof gemaakt! Super leuke track.
 
Jaaa, goed man. Die harmonie, fantastisch (doet me een beetje denken aan sommige vroeg moderne klassieke muziek van begin 20e eeuw).
Gaat lekker zo, dit is al de 3e op een rij die ik echt heel goed vind. :okdan:
 
ha Grappig. Ik wilde hetzelfde posten! Inderdaad qua harmonie en ook met die 5/4 wel Avishai achtig. Ik vind het echt heel tof gemaakt! Super leuke track.
Dank, Ik heb Avishai nu door jullie ontdekt, spreekt mij dus zeer aan! Ik zie de verbanden met deze track :)

Jaaa, goed man. Die harmonie, fantastisch (doet me een beetje denken aan sommige vroeg moderne klassieke muziek van begin 20e eeuw).
O vertel, welke muziek? Ik heb Avishai al doorgekregen, heb jij ook een concreet idee wat ik kan opzoeken? Dank voor je waardering.
 
Oh die akkoorden en ritmes, echt geniaal. Ik hoor een beetje Plaid wel, een van mijn all-time favorieten, dus dat is bedoeld als groot compliment. Wat betreft de reverb, ik vind dat erg goed bij de track passen. Met overtuiging gedaan, denk ik. :)
 
begint al erg mooi... en dan nog mooier.. wow!
erg goed gemaakt, prachtige produktie.
geen enkel probleem met de ritmes. (er even wennen aan de overgangen, een 2e maal luisteren, merk je dat het werkt, waarom niet op deze wijze. trout mask replika...)

werkt! werkt!

bizonder!! zeer bizonder! :halleluja
 
Oh die akkoorden en ritmes, echt geniaal. Ik hoor een beetje Plaid wel, een van mijn all-time favorieten, dus dat is bedoeld als groot compliment. Wat betreft de reverb, ik vind dat erg goed bij de track passen. Met overtuiging gedaan, denk ik. :)
Heb Plaid eens opgezocht, kende ze niet, kreeg het nummer Dancers als eerste te horen. Daar wordt ik dus graag mee vergeleken, fijne reactie hoor :okdan:.
werkt! werkt!
Fijn te horen vink! Trout mask replica even opgezocht, captain Beefheart :D Da's verklaarbaar voor me, ik ben al jaren een groot Zappa fan, Beefheart zit naast hem.
 
vanaf 1:22 dat stukje loopt echt heel lekker voor mij. daarvoor en daarna is het voor mij te moeilijk. op 2:22 loopt ie dan weer even lekker tot het eind. In het geheel dus zeer uniek, maar met die twee refreinen die er voor mij echt uitspringen en de basis van een eigen nummer hadden mogen zijn.
 
Origineel! Dit krijgt direct mijn stem! Fusionesque! Mooi ook die maatwisseling. Knap hoor!
 
Back
Top