Vink - The Death Of The Futuristic Man

Gitzwarte magie. Wel magie. Het werkt.

dank! gitzwarte magie... yeah!

Coil ... Lustmord..cold meat ...nice

coil! dan heb je me! dank!!

aprate passages zijn goed,maar verder vind ik hem te random in zijn geheel bekeken,jammer

kan me heel goed voorstellen, dat het dit effekt heeft.

Zeer interessant

latijn interesse [zijn tussen, deelnemen aan], interest [er is aan gelegen, het is van belang], van inter [tussen, speciaal] + esse [zijn]?

Vind het knap dat ik er bijna bang van word.

ha! wow! yeah! 8):D
 
Hola Vink,

Je begrijpt het al wij liggen heeel ver uit elkaar:D
maar je hebt er wel iets aparts van gemaakt:halleluja

Groeten van Andreos:)
 
Hola Vink,

Je begrijpt het al wij liggen heeel ver uit elkaar:D
maar je hebt er wel iets aparts van gemaakt:halleluja

Groeten van Andreos:)

o we liggen zeker ver uit elkaar, of niet?.... maar dat vind ík juist heerlik; de diversiteit aan muziek. alleen opgesloten zitten in 1 genre, zou niets voor mij zijn, om te luisteren.. dus bandbreedte van wat ik luister is vrij groot..

dank voor je reaktie! en de halleluja, want die verschijnt nog niet als ikoon. ff leren navigeren, hier op het vernieuwde SF.
 
Heel bijzonder weer, altijd knap hoe je veel bij elkaar krijgt waarvan je zou denken dat kan niet, maar dat toch past. Mooi stereobeeld in inderdaad een angstaanjagende sfeer perfect neer gezet. Goed!:okdan:
 
Wat een lekkere dystopische hel-geluiden man. Dit is inderdaad het einde van de wereld. Zo klinkt het alleszins. Allemaal verzamelen geblazen en bidden tot de Goede Heer, lol :)
Ik ben wel zeer benieuwd naar de lyrics.
Het is een eer om zo'n gestoord brein als jou te mogen kennen :)
Dikke knuff,
Jan.
 
Dit klinkt wel weer briljant hoor, expres gewacht met luisteren voor een goed moment, en wat is een beter moment om het jaar in te luiden met een horroristische track als dit . Geweldig in elkaar gezet, brengen allerlei hersenspinsels bij me naar boven. Vroeger in mijn Metal tijdperk luisterde ik wel eens naar Paradise Lost, dat was doom Metal, daar lijkt dit een beetje op geinspireerd. Als ik je stem hoor lijk ik in de verte ook wat invloeden van Nick Cave te horen, en dan vooral van zijn laatste albums. Dessalnietemin is deze stijl ondefinieerbaar. Macaber, maar dan wel in de positieve zin van het woord (als dat mogelijk is).
 
Heel bijzonder weer, altijd knap hoe je veel bij elkaar krijgt waarvan je zou denken dat kan niet, maar dat toch past. Mooi stereobeeld in inderdaad een angstaanjagende sfeer perfect neer gezet. Goed!:okdan:

ja daar heb ik wel een handje in, dingen bij elkaar passen waarvan je denkt dat kan niet, het is niet altijd mijn werkwijze, of wellicht zit het er altijd wel wat in verborgen, maar ik merk dat dit juist tot heel bizondere resultaten kan leiden, je moet dan zoeken naar hele precieze oplossingen, en je luistert gekoncentreerder, ik bedoel natuurlik met "je"; "ik". ik vind het ook wel wat hebben, en ja, het werkt meestal wel, kost tijd, inspanning, maar het plezier, en dan ineens! nou ja!

dank!! dank!! (ja stereobeeld is altijd van belang, stereo is een effekt, hier op een wat andere wijze aangepakt, door de vele synths, maar de D16 sigmund b.v. doet leuk zijn werk... en andere effekten..)

Wat een lekkere dystopische hel-geluiden man. Dit is inderdaad het einde van de wereld. Zo klinkt het alleszins. Allemaal verzamelen geblazen en bidden tot de Goede Heer, lol :)
Ik ben wel zeer benieuwd naar de lyrics.
Het is een eer om zo'n gestoord brein als jou te mogen kennen :)
Dikke knuff,
Jan.


dystopisch! de hel! o jee, nu lees ik het pas echt goed de dystopische hel-geluiden man. zo, ik heb er weer een bijnaam bij, ha! is goed! is goed!

einde van de wereld... yep...

de lyrics: op een bepaald moment wijk ik af, ik ga ergens 'it could be', 'it could be' stamelen; uiteindelik, heb ik van de originele tekst, voor dit nummer geschreven, alleen dit gebruikt, en dat 'could be', 'i could be', ik pak meerdere varianten.

i made myself from echo's
i made myself from radation
i transgressed myself in you
the copulation of satellites and your phone

i am near you
you are to calm to burn
i am near you
you are to calm to code


(calm, en net als kalm is ontleedt, uit het grieks, en latijn, waar het "hitte" betekent, en uiteindelik dat je dan rust moet nemen, bij warmte... later betekende het windstilte.
nogmaals naar het grieks, waarschijnlijk, maar onduidelijk, komt uit een andere term, die branden heet..)

wanneer je het nummer (her)luistert, hoor je deze tekstfragmenten terug. en wat variaties..

je bent de eerste die iets over de vocals zegt, maar ze zitten zo diep in de mix, haast als instrument, en de bewerkingen op de originele zang...

"Het is een eer om zo'n gestoord brein als jou te mogen kennen :)", nou, jan, het is een eer om zo'n gestoord brein als die van jou te mogen kennen! haha! je weet het, he! liefs, en dank!
 
Dit klinkt wel weer briljant hoor, expres gewacht met luisteren voor een goed moment, en wat is een beter moment om het jaar in te luiden met een horroristische track als dit . Geweldig in elkaar gezet, brengen allerlei hersenspinsels bij me naar boven. Vroeger in mijn Metal tijdperk luisterde ik wel eens naar Paradise Lost, dat was doom Metal, daar lijkt dit een beetje op geinspireerd. Als ik je stem hoor lijk ik in de verte ook wat invloeden van Nick Cave te horen, en dan vooral van zijn laatste albums. Dessalnietemin is deze stijl ondefinieerbaar. Macaber, maar dan wel in de positieve zin van het woord (als dat mogelijk is).

wow, dank je! paradise lost, oe da is eent ijdperk geleden (en doet me nu meer aan milton denken, de dichter.. luisterde veel metal, doe ik nog, vooral trash; slayer/sepultura/liturgy. vroegah ook SOD, pff veel vergeten, de namen..).

je opmerkingen over nick cave, dat kan heel goed kloppen, zijn laatste albums natuurlik geluisterd (of natuurlik, in mijn geval is dat natuurlik.. evident.. vanzelfsprekend), meerdere malen, vele keren..
ik merk nu pas die invloed op, niet vreemd.

macaber in de positive zin van het woord, dat is zeker mogelik! de stijl is ondefinieerbaar. dat is het doel.. ik ben er nog lang niet..
 
wow, dank je! paradise lost, oe da is eent ijdperk geleden (en doet me nu meer aan milton denken, de dichter.. luisterde veel metal, doe ik nog, vooral trash; slayer/sepultura/liturgy. vroegah ook SOD, pff veel vergeten, de namen..).

je opmerkingen over nick cave, dat kan heel goed kloppen, zijn laatste albums natuurlik geluisterd (of natuurlik, in mijn geval is dat natuurlik.. evident.. vanzelfsprekend), meerdere malen, vele keren..
ik merk nu pas die invloed op, niet vreemd.

macaber in de positive zin van het woord, dat is zeker mogelik! de stijl is ondefinieerbaar. dat is het doel.. ik ben er nog lang niet..
Leuk zeg, we hebben vele raakvlakken, ik was vroeger een zware trashhead, Slayer, Sepultura, allebei live gezien, met nog vele andere metal artiesten, zo nu en dan zet ik het gewoon weer op, loeihard in de auto, en nog steeds vind ik het geweldig. Nick Cave ook: Ontzettend goed, ik vind vooral zijn voorlaatste album goed, Skeleton Tree, maar de laatste is ook weer geweldig, uiteraard dan wel weer een zwaar contrast bij de Metal vergeleken.
Positieve Macaberheid, ik vergelijk het een beetje met Sado Masochisme voor de trommelvliezen. De ondefinieerbaarheid heb je al bereikt denk ik.
 
i made myself from echo's
i made myself from radation
i transgressed myself in you
the copulation of satellites and your phone

i am near you
you are to calm to burn
i am near you
you are to calm to code
Geniaal! ;)
 
Eindelijk bij de inzending van Vink aanbeland. Je weet hoe ik over je muziek denk. Ik zou het nooit thuis opzetten, gezellig met een kopje thee en een biscuitje. Maar je muziek weet me altijd, echt altijd te raken. Ik voel het, die chaos en het duistere. Inderdaad de perfecte tegenhanger van mijn gladde mainstream stukjes.
 
Ik kan niet zeggen dat ik er met plezier naar geluisterd heb :).
Maar het is zeker een boeiende track. Ook met oog voor detail gemaakt en gaaf gebruik van de stemmen (vooral het stuk vanaf 4:55).
 
Back
Top