Alles van U-He 50 of 60% korting én D16 group 40%

De mogelijke upgrade naar Zebra 3 vind ik dan weer minder interessant.

Presets van versie 2 worden onbeschikbaar, want deze kunnen niet meer geladen worden.
Een gemiste kans voor U-he want je zou op z'n minst je zelfgemaakte geluiden opnieuw moeten kunnen gebruiken.

u hu, maar zebra 2 blijft toch beschikbaar? en ik heb niets gelezen, ja, inderdaad wanneer er veel aan gerommeld wordt, kan inderdaad backwards compatability gebroken worden, maar door de semi modulaire opbouw, kan dat zeker opgelost worden.
maar voor zebra 2, deze: verdwijnt niet ineens... zou inderdaad jammer, zijn, aangezien ik alleen mijn eigen presets gebruik, machtig monster.
 
De mogelijke upgrade naar Zebra 3 vind ik dan weer minder interessant.

Presets van versie 2 worden onbeschikbaar, want deze kunnen niet meer geladen worden.
Een gemiste kans voor U-he want je zou op z'n minst je zelfgemaakte geluiden opnieuw moeten kunnen gebruiken.
tjonge zeg, lekkere thread revive, heb een half uur lopen scrollen al zoekende naar u-he synths met korting.
 
tjonge zeg, lekkere thread revive, heb een half uur lopen scrollen al zoekende naar u-he synths met korting.

haha zelfs ik trapte erin, terwijl deze thread, en de u-he sale toen, heb gevolgd, met als gevolg de zebra2 + HZ... goed... deze thread is een voorbode... nu... voor black friday, wederom via NI??
bazille... wellicht...
 
haha zelfs ik trapte erin, terwijl deze thread, en de u-he sale toen, heb gevolgd, met als gevolg de zebra2 + HZ... goed... deze thread is een voorbode... nu... voor black friday, wederom via NI??
bazille... wellicht...
Dat betwijfel ik. Het was volgens mij een actie vanwege nieuwe mogelijkheden met ni. Uhe doet normaal niet aan Black Friday.
 
Dat betwijfel ik. Het was volgens mij een actie vanwege nieuwe mogelijkheden met ni. Uhe doet normaal niet aan Black Friday.

het was de 2e maal, en urs sluit het niet uit, dat er weer 1 komt. niet alle u-he synths, hebben nog NKS, zoals bazille.. dus wellicht, spekulatie inderdaad.
ze doen er niet aan, maar het sukses was groot, dus...
 
Back
Top