Heavenly Sound Label

In het eerste shot kun je de binnenkant van iets zien dat heel ordelijk en vredig lijkt. We gaan er dieper op in en de rust en orde blijft. Op deze plaats is er geen oorlog, geen ziekte, niets slechts. Alleen rust en stilte.

Maar dan zoomt de opname weer uit en gaan we vandaag de wereld binnen: de werkelijkheid.

Het eerste shot is een shot van een rel, alles begint klein en zoals je kunt zien is er een soort verstoring aan de gang, maar dit op zichzelf kan als toeval worden beschouwd.

Het volgende shot is van een persoon die met een vlag zwaait. Hij schijnt genoeg te hebben gehad van de regering. Hij komt tegen hen op.

In het volgende shot zien we een groep mensen die ergens niet tevreden over zijn.

In het volgende shot zien we de politie die het ook niet meer begrijpt. Wat is er aan de hand, vraagt ​​de politieman zich af.

Het volgende shot laat zien waar het heen gaat: wat begon als een kleine rel op straat, zal eindigen in oorlog over de hele wereld.

Alhoewel we oorlog haten, kleden we de kleine kinderen zelfs als soldaten. Zoals je kunt zien in de volgende shot.

Het laatste schot is ook het laatste moment. Je ziet een helikopter opstijgen, klaar om de oorlog in te gaan. Dan wordt het scherm zwart en alles wat we lijken te begrijpen is

World goes Crazy

 
Ok. Ik ben dan nog maar is aan het proberen met neutron en ozone. Ik krijg op andere forum te veel te horen dat het te flat klinkt. Dat is dan nog op een beleefde manier dat ik het hier verwoord... het is duidelijk dat het geschenkpapier waar het liedje in zit op niks trekt...

Ik ben nu bezig aan het proberen His Arrival on Earth the "masteren" met ozone and neutron...

...

Als het me een beetje lukt dan ga ik het delen maar met een aparte soundcloud entry zodat je de soundcloud master kunt horen en mijn probeersel. Ik zou dan willen dat jullie heel eerlijk zijn over mijn probeersel.

Ik moet nu even vertrekken naar iemand dus ik weet niet of het nog voor vandaag is. Heb een test versie gemaakt maar moet nog tegoei luisteren naar de SC versie en de mijne, dat is voor straks.

Hier gaan we weer, roulez roulez, of hoe zeggen ze dat en dan gaat het balletje aan het rollen.
 
Hee mij ben je kwijt hoor met deze enorme religieuze lading. Ik had al zo'n vermoeden dat het die kant op zou gaan maar inderdaad. In mijn ogen doet religie meer kwaad dan goed dus veel veel plezier verder op de eo jongerendag! :walker:
 
Hee mij ben je kwijt hoor met deze enorme religieuze lading. Ik had al zo'n vermoeden dat het die kant op zou gaan maar inderdaad. In mijn ogen doet religie meer kwaad dan goed dus veel veel plezier verder op de eo jongerendag! :walker:

Daar ga ik niet echt naar toe. Ik denk niet dat u me kent.
 
Ik heb besloten om wat minder enthousiast te zijn. Als alles goed gaat zou het nummer His Arrival on Earth in een paar minuten online moeten zijn.
Deze versie heb ik volledig zelf gemixed en "gemastered"

Ik heb nu ook het arrangement weer kunnen gebruiken naargelang ik terug een abbo heb op Roland Cloud. Heb dus zeker ook iets aan de mix gedaan.
Let wel op, de sounds zelve zijn gene vette. Ze horen toe aan Zenology, een plugin in Roland Cloud die je zoiezo al gratis hebt denk ik.

Heb ze proberen te verbeteren met neutron (elke track) en op de masterbuss neutron en ozone.
Zou begot niet weten dat het zo hoort maar zo heb ik het maar gedaan.



Edit: upload direct nieuwe versie, 1 viool stond in mijn oren te luid op het einde.
 
Laatst gewijzigd:
Klonk als shit tegenover het liedje dat ik nu ga delen, heb het verwijderd.

Liedje dat ik hier deel is edm achtige pop dance of wat dan ook.

Het is een oud liedje van me, maar heb het compleet hermaakt. Kon het arrangement openen en heb layers toegevoegd met variaties in, heb neutron en ozone toegepast, beter gemixed, en eigenlijk heel het liedje verandert maar de basis blijft hetzelfde.

Laat aub weten wat je hiervan vind want ik vind dit kwa mix en mastering precies niet zo slecht?


A Mozex track but completely redone. Added layers, added neutron, added ozone, mixed better, and changed things up within the layers.


 
Heb voor de eerste maal iets anders geprobeerd. Om de 1 of andere reden wil ik altijd alle instrumenten kwasi gelijk zetten. Het lijkt wel alsof dat na uren mixen het beste klinkt.

Ik heb nu is iets compleets anders geprobeerd en sommige instrumenten luider te zetten dan anderen...

Ik weet niet goed wat ik er allemaal moet van denken

 
Back
Top