NGNS - Strange Flight

Ik vind het ook goed, het heeft sfeer, mooie opbouw en live gespeeld is een pre! Stem!
 
Mooi gedaan.. Ben erg benieuwd met wat. Een modulaire synth?
Oei, het is al een tijdje geleden. Ik weet nog dat er in ieder geval een Novation Peak bij was en ook een virtuele synth van een PC, aangesloten/gespeeld op een Arturia Keylab. Misschien kan Nuccer (ook lid in dit forum) me nog helpen wat we er verder nog bij hadden:doei:. We speelde die avond samen.
 
Mysterieuze track die goed zou passen bij een documentaire over de ruimte. Zorgeloos op reis door een onbekende wereld.

Deze track staat in mijn top 10 dit jaar en krijgt één van de tien stemmen die ik ga uitdelen.
 
Dit is een regelrechte terugkeer naar de oervorm van synthesizer muziek uit de jaren 70: Tangerine Dream, Klaus Shulze, Ashra Temple ... :okdan:. Je hebt op z'n minst al één stem ;)
ik vind het eigenlijk veel meer Nils Frahm (Says) aandoen, met een vleugje Last Rendez-Vous (Ron's Piece) van Jarre.

Erg leuk gemaakt, en mooi als live-jam en sfeervol. Soms heb ik echter het idee dat de delay wel erg snel en hectisch staat afgesteld en een iets langere delays tijd of iets minder feedback in de delay het nog wat beter zou maken. De hoge piepen in de laatste 10 seconden staan te hard. Beetje schaven en het maakt voor mijn de sprong van mooie live-jam naar echt iets dat op plaat kan!
 
Trip to memorylane... ik moest aan magnetic fields van Jarre denken.... goed luisterbare track!
 
Hierbij wil ik iedereen voor de mooie en bruikbare reacties bedanken. En natuurlijk iedereen die op deze track een stem heeft uitgebracht ook hartelijk dank!!!

Een collega van mij heeft de track gebruikt voor een filmpje met zijn drone. Nu du contest voorbij is, mag ik de link hier nu posten denk ik....

Strange Flight - YouTube
 
Back
Top