JimmyEyckmans - Will He Find Faith

Ik vind het een mooie compositie maar de uitvoering blijft een beetje achter. Bijvoorbeeld het ostinato geluidje "wie-die-wuu" is een leuk idee maar komt op mij, zoals het nu is, heel storend over. Kortom: ik denk dat je met een kleine inspanning je producties naar een veel hoger niveau kunt tillen.
 
Ik vind het een mooie compositie maar de uitvoering blijft een beetje achter. Bijvoorbeeld het ostinato geluidje "wie-die-wuu" is een leuk idee maar komt op mij, zoals het nu is, heel storend over. Kortom: ik denk dat je met een kleine inspanning je producties naar een veel hoger niveau kunt tillen.[/QU]

Dat kan ik spijtig genoeg niet, dit is het beste dat ik kan maken. Bedankt in ieder geval voor je tijd om er naar te luisteren en een comment te geven.
 
Compositorisch heel mooi gecomponeerd (jouw klassiekere stukken kunnen me sowieso altijd wel boeien :okdan:). Qua geluiden is het niet 100% in orde en je hebt al dikwijls genoeg aangegeven wat de reden daarvan is en alle begrip daar voor. Onthou in ieder geval dat je muzikaal echt wel goeie dingen maakt en vooral: beleef er plezier in en erger je niet al te erg aan het technische aspect. Het eerste is belangrijker. Mijn stem heb je in ieder geval.
 
Compositorisch heel mooi gecomponeerd (jouw klassiekere stukken kunnen me sowieso altijd wel boeien :okdan:). Qua geluiden is het niet 100% in orde en je hebt al dikwijls genoeg aangegeven wat de reden daarvan is en alle begrip daar voor. Onthou in ieder geval dat je muzikaal echt wel goeie dingen maakt en vooral: beleef er plezier in en erger je niet al te erg aan het technische aspect. Het eerste is belangrijker. Mijn stem heb je in ieder geval.

Oh bedankt Danny, ik deed eigenlijk gewoon maar mee voor de lol... bedankt voor de stem Danny dat is heel vriendelijk van je!
 
Dat kan ik spijtig genoeg niet, dit is het beste dat ik kan maken.

BULLSHIT! En dat weet je goed genoeg.

Gun jezelf wat tijd man, en doe niet zo. Je weet dat je het kunt, maar je bent zover nog niet.

Dit is een zeer mooie compositie. Wacht nog een paar jaar, dan herinner je je mijn woorden.

Succes Jimmy!

Gloomy :)
 
Mooie compositie en erg mooie passages. Maar erg jammer dat die staccato strijkers zo mechanisch klinken.
 
Ben er aan het werken maar met ander liedje. Heb vanmorgen men abbo van roland cloud herstart en kan de arrangementen dus terug gebruiken.
 
Zo lekkere brede sound, flinke delay gebruikt in die stab ten opzichte van het mono signaal? :D

Klinkt erg mooi allemaal, helemaal niet mijn ding. Het pakt me in het begin, maar bij herhaling ken ik het truukje en had ik graag gewild dat het piano spel iets ingewikkelder werd.
Strings, pads en de stabs die er dan weer inkomen erg mooi.

Vanaf 3:15 word het lekker dromerig, outro is misschien nog wel het mooiste van de hele track, wauw!!!
 
Zo lekkere brede sound, flinke delay gebruikt in die stab ten opzichte van het mono signaal? :D

Klinkt erg mooi allemaal, helemaal niet mijn ding. Het pakt me in het begin, maar bij herhaling ken ik het truukje en had ik graag gewild dat het piano spel iets ingewikkelder werd.
Strings, pads en de stabs die er dan weer inkomen erg mooi.

Vanaf 3:15 word het lekker dromerig, outro is misschien nog wel het mooiste van de hele track, wauw!!!

Kan ik begrijpen, het is inderdaad heel simpel maar ik ben niet zo goed meer in spelen als vroeger vrees ik lol
 
Zeker een aardige productie. Hij luistert lekker weg. Zeker meer naar het einde vind ik 'm beter worden. Begin vond ik er niet echt uit springen. Rond de 3 minuten neemt ie me wel mee. :)
 
Mooie compositie, maar inderdaad zijn de geluiden wel wat statisch, zoals hierboven beschreven.
 
Sorry, maar vind hem een beetje saai vanwege dat enkele piano riedeltje. Dat heeft waarschijnlijk met mijn smaak van muziek te maken...:P
 
Back
Top