Gloomy - Crowd Control (Neuro Dance)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Goededag Wereld :)

Gloomy presenteert met trots zijn nieuwste track, genaamd "Crowd Control".

Ja, we worden ingeënt. Ja, we worden gechipt. Zo werkt het. We zullen moeten gehoorzamen; anders mogen we niets meer doen. Onthoud echter dat als je eenmaal "verbonden" bent met One, dat alles goed zal komen.



Songtekst:

We don't care about the rules that we're breaking
Listen up you all: we gotta stand up
We're so sick & tired of being locked-up
Just to let you know this ain't a set-up
So be prepared
It's about to blow up

Track gemaakt in FL-studio 20.7.3

Laat me alsjeblieft weten hoe ik deze track kan verbeteren.
Nog geen gratis download, want ik wacht op feedback.

Bij voorbaat bedankt,

Janneman Gloomy :)

project info.png
 
Prima track gezien vanuit het genre! Muzikaal zie ik geen verbeteringen. De muziek past bij het thema. Behoorlijk afwisselend ook! Toch wat opbouwende kritiek: Autotune vind ik achterhaald en het effect kan ook subtieler worden ingezet. De laatste drie tekstregels kan ik niet volgen en lijken erbij gezocht. Waarnaar verwijst it in de laatste regel?
 
Mooie track met een heerlijke intro.. Al had ik dat soort acid bliepje misschien wat meer ingezet
 
Gave track weer! Ik herhaal het weer zoals bij elke track van jou: Veel geluiden door elkaar, en toch goed gemixt, wel een beetje druk voor mij maar dat is een kwestie van smaak. Ik zou verder niet weten wat voor verbeteringen. top gedaan!:okdan:
 
Al na 45 seconden op hartje gedrukt en toen moest het nog tegoei beginnen. Denk dat dat genoeg zegt.
Denk wel dat je kick net ietsje te luid staat maar heb hier niet veel kennis van.

edit: na een tijdje te luisteren denk ik niet dat het volume van de kick het probleem is maar meer de sound ervan?

In ieder geval ga ik hem zeker downloaden!
 
Prima track gezien vanuit het genre! Muzikaal zie ik geen verbeteringen. De muziek past bij het thema. Behoorlijk afwisselend ook! Toch wat opbouwende kritiek: Autotune vind ik achterhaald en het effect kan ook subtieler worden ingezet. De laatste drie tekstregels kan ik niet volgen en lijken erbij gezocht. Waarnaar verwijst it in de laatste regel?

Akikaze Mooie commentaar man, dank je wel.. Maar hioe kom je erbij dat ik Autotune gebruikt heb? De vocals zijn nog maar onlangs aangeschaft in de vorm van een samplepack.. Die "it", ja het geheel zeker.. alles zal ontploffen, gegarandeerd, mark my words. Het is al goed bezig trouwens, thanks man, fijn van je! :)

Gloomy. :)
 
Prima opbouw en fijne sounds.
En zeer enerverend en meeslepend.
De vocals zijn erg lekker.
Vind de teksten ook erg sterk.

Robi Super, Jeroen, dank je wel makkertje.. Doet deugd. :)

Gloomy.
 
Mooie track met een heerlijke intro.. Al had ik dat soort acid bliepje misschien wat meer ingezet

Bono Dank je wel Bono, blij dat je'm goed vint.. Ja, de ene zegt meer, de andere zegt minder, ik heb gezocht naar een gulden middenweg. Thnx mate! :)

Gloomy. ;)
 
Gave track weer! Ik herhaal het weer zoals bij elke track van jou: Veel geluiden door elkaar, en toch goed gemixt, wel een beetje druk voor mij maar dat is een kwestie van smaak. Ik zou verder niet weten wat voor verbeteringen. top gedaan!:okdan:

Jason31 Hey, top commentaar ook weer Jason, hartstikke bedankt. Apprecieer je bezoekje van harte. Thnx buddy!

Gloomy :)
 
Al na 45 seconden op hartje gedrukt en toen moest het nog tegoei beginnen. Denk dat dat genoeg zegt.
Denk wel dat je kick net ietsje te luid staat maar heb hier niet veel kennis van.

edit: na een tijdje te luisteren denk ik niet dat het volume van de kick het probleem is maar meer de sound ervan?

In ieder geval ga ik hem zeker downloaden!

JimmyEyckmans Hey, downloaden, ik zal jullie op de hoogte houden, bedankt voor de tips van de kick, hij is gelayerd en staat mss een tikkeltje luid, maar volgens mij mag dit nummer dat wel hebben. Zoals het er nu naar uitziet, hoeft er niet veel meer aan veranderd te worden. Thnx Jimmy!! :)

Gloomy.
 
Klinkt lekker, vind hem wel wat lang.
Ik zou wat cutten in de minder "actieve stukken"
Goede vibe wel!

Cool Riky-D dank je wel, dat cutten ga ik meenemen naar mijn volgende project. Deze is namelijk klaar zo.

Dank jullie allen!

Gloomy. :)
 
Kei goe gedaan man! Heb uw channel op men pagina gezet bij featured channels ;) maar kan ff duren denk voor youtube het registreert.
 
Kick is niet te luid maar niet passend,te narrow band en te tikkend (wat indruk geeft dat die te luid staat)

Mix is niet schel wat goed is maar mist beetje hoog,dus een high shelf op de master met flinke boost (+3/+4)
 
Kick is niet te luid maar niet passend,te narrow band en te tikkend (wat indruk geeft dat die te luid staat)

Mix is niet schel wat goed is maar mist beetje hoog,dus een high shelf op de master met flinke boost (+3/+4)

Ja ik vind het gehele liedje HEEL goed maar ik vind persoonlijk ook dat er toch iets mis is met de kick. Dacht eerst dat het aan het volume lag maar na langer luisteren kwam ik tot de conclusie die egres ook heeft. Ik vind persoonlijk dat de kick niet erg past in het geheel en denk dat dat inderdaad meer met de sound te maken heeft dan met het volume...
 
Back
Top