Gloomy - Crowd Control (Neuro Dance)

Kei goe gedaan man! Heb uw channel op men pagina gezet bij featured channels ;) maar kan ff duren denk voor youtube het registreert.

Cool yo, thanks Jimmy. Super lief van je!!

<3

Gloomy.
 
Kick is niet te luid maar niet passend,te narrow band en te tikkend (wat indruk geeft dat die te luid staat)

Mix is niet schel wat goed is maar mist beetje hoog,dus een high shelf op de master met flinke boost (+3/+4)

egres, amigo :)

Zal ik dit gigantisch project toch eens terug opendoen, en 't één en 't ander veranderen? Eerlijk gezegd niet veel zin in.

De kick is gelayerd, maar ik zal hem meer "oomph" geven".

Thnx man!

Gloomy :)
 
Ja ik vind het gehele liedje HEEL goed maar ik vind persoonlijk ook dat er toch iets mis is met de kick. Dacht eerst dat het aan het volume lag maar na langer luisteren kwam ik tot de conclusie die egres ook heeft. Ik vind persoonlijk dat de kick niet erg past in het geheel en denk dat dat inderdaad meer met de sound te maken heeft dan met het volume...

Okee, jullie hebben me overtuigd, ik ga hem aanpassen.

Tot laters, vriendjes en vriendinnetjes :)

Gloomy.
 
Dank jullie wel jongens, van harte.

Zeg, ik ben een hele tijd bezig geweest met het aanpassen van de kick, niets wat lukte. Ik heb daarom maar besloten om hem zo te houden, ik vind'm prima zo :)

Thnx voor alle suggesties

X

Gloomy.
 
Met een psytrance-bass eronder zou het psytrance zijn denk ik. :)

Zeker netjes gedaan qua mix. Alles is goed te horen.
 
Ik download niks meer van Xfer... Die Steve Duda heeft me goed liggen gehad bij de aankoop van Serum. Hij werkt namelijk niet naar behoren in FL-studio, ze wisten dat en hebben dat verzwegen. Ik heb talloze boze mails naar'm gestuurd, maar ik kreeg mijn geld niet terug. Deze meneer mag voor mij "rotten in de hel", bij wijze van spreken. :duivels:
 
Back
Top