Nap - Those we left behind

Een bepaalde soort van 80ies sound die hier en daar in vlagen komt, totaal niet mijn sound of ding maar het trekt wel een beetje aan mij en op enkele momenten waar het wat donkerder wordt, word mijn aandacht getrokken.

Verder weet ik niet zo heel goed wat ik met dit soort soundscapes aan moet.
 
Verder weet ik niet zo heel goed wat ik met dit aan moet.

grappig zie deze lijn onder iedere inzending staan.
Op een bepaalde manier eerlijk. Lijkt me dat je hier mee aangeeft dat het wel aardig is maar dat je het niet tot het diepste voelt.
 
grappig zie deze lijn onder iedere inzending staan.

Ik gok 15% van de tracks ;)


Op een bepaalde manier eerlijk. Lijkt me dat je hier mee aangeeft dat het wel aardig is maar dat je het niet tot het diepste voelt.

Ik vind het inderdaad heel erg moeilijk om op elke track een oordeel of mening over te geven en hoewel ik ook echt iedere track volledig beluister en daarna beantwoord (ik ben op de helft geloof ik), kan ik soms niet verder komen dan een simpele zin.
Dat ligt dan ook meer aan mijzelf dan aan de tracks, ik ben dan ook wel beperkt in waar ik wel en waar ik niet wat mee kan en dat maakt een mening vormen erg lastig.
 
Niet mijn ding (mag allemaal wat spannender), wel een goede productie.
 
Zou zo als demo track voor de Moogs kunnen dienen.
Of als backing track bij "klussen aan je ruimteschip", of bij de serie "mutants nemen de zuidpool is", of bij...
Ik vind het wel moeilijk om richting te vinden in de track. De bas, die overigens prima klinkt, geeft wel ongeveer aan waar we ergens zijn, maar die had ik graag wat sturende gehad.
Maar goed, dat zijn mijn wensen en kennelijk niet jouw keuzes.
Samengevat: Klink prima.
 
Ik stel me zo voor dat dit een tussenspel wordt tussen twee ritmische al dan niet melodische stukken. Zulke muziek zou ik ook kopen. Los is het voor mij wat te saai. Passende zelfgemaakte geluidseffecten. Origineel. Hier had je 35 jaar geleden niet bij me moeten aankomen maar nu houd ik hier wel van.
 
Ik vind hem goed, ik ben het er ook mee eens dat niet elke track een structuur of verhaal hoeft te hebben, ligt ook een beetje aan de stijl. Wellicht was deze track beter geweest met wat mooie beelden, helaas is dat niet de bedoeling in de contest. Ik vind het zeker mooie soundscapes, het had op den duur iets epischer, bombastischer gekund met eventueel nog wat FX toevoegingen.
 
Lekker Incunabula -Autechre achtige intro. En heeft een beetje van de laatste twee minuten van Oxygene 16 weg qua opbouw, of beter gezegd, gewoon niet een standaard opbouw maar wel blijven ontwikkelen en boeien! Schitterend diepe bas, pads en glitches. En dan blijkt het een intro te blijven, maar wel eentje die blijft verbazen met fijne sounds die je van links naar rechts om de oren vliegen, en die bas die af en toe heerlijk even de vloerverwarming open draait. :kroon:
 
Ja, dit is mijn muziek. Veel klanken, er gebeurt een hoop. Ik mis een beetje een lijn (ritmisch of melodisch) in de track, maar ach. Persoonlijk.
 
Dank allen voor de reacties en stemmen. Toch nog een 5de plek, had ik niet verwacht met zo'n vage track. Dank! :okdan:
 
Back
Top