Tom 32 - Roadtrip

Heerlijk. Dingen over de lead zijn al gezegd en ben het daarmee wel eens. Beetje hard in de mix. Wat daaronder zit is wel heul lekker hoor. Die bas is mooi ruim gemixt en zit er lekker onder.
 
Naast dat de lead echt te hard staat en te lang doorgaat met te weinig variatie, denk ik dat vooral dat het geluid (de preset) niet goed past bij de melodie. Of preciezer; bij hoe de manier de melodie gespeeld wordt.
De attacks zijn (als niet legato gespeeld wordt) niet mooi en er zit een storende LFO mod op, die echt niet lekker uitkomt. Voor de rest is het een vrij statisch geluid. Een geluid wat in zichzelf meer "movement" heeft, of waarvan je met controls meer variatie in kan spelen zou het nummer echt veel beter kunnen maken. Rest vd track is echt wel ok.
FF de lead opnieuw spelen en je hebt een 80's/esthetisch verantwoord nummer.
 
Wederom dank voor het luisteren en de feedback. :okdan:

Op zich wel een leuke track. Maar ik zou het ook wel heel mooi hebben gevonden als je pads had toegevoegd die de track echt gedragen zouden hebben.
Daar heb ik ook wel mee geƫxperimenteerd, maar ik slaagde er niet niet in dat bevredigend rond te krijgen.
Het werd me net te wollig allemaal en op een gegeven moment komt er bij mij ook een punt van verzadiging en moet ik een nummer een tijdje aan de kant leggen.

Jouw feedback nodigt wel uit om daar in de toekomst nog eens naar te kijken.
 
De intro is inderdaad erg dik en veelbelovend. De eerste van die arpeggio-tonen die er dan in komen lijken wel een beetje vals te zijn en de lead gaat ook mij daarna wat op de zenuwen werken. Wel vind ik het erg fijn hoe de string synths en congas of bongos er dan bij komen. Misschien scheelt het voor de lead al een hoop als ie een octaaf lager zou staan.
 
Aardige track. Het lead melodietje vind ik wel leuk maar het mocht iets zachter en wat spaarzamer worden toegepast, door af te wisselen met iets anders.
 
Qua sound erg goed, basje klinkt erg lekker.
Ik had deze in de nee lijst staan, maar ben wel erg onder de indruk van je sound en vind het lead geluid ook erg mooi, is dat de Jup-X?
Denk dat ie toch mee gaat op de Ja lijst ;)
Dat is leuk om te lezen. :)

Iedereen bedankt voor de feedback en de stemmen. :okdan:
 
Back
Top