Ohtar - Feel for you

ohtar

Ouwe rot
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
629
Ik maak bijna nooit eigen nummers af. Gelukkig is deze contest een extra motivatie om iets af te maken. Bij deze mijn inzending. Veel luisterplezier gewenst.

 
Ha dank Robi! Super leuk om te horen. Het liedje is ingezongen door mijn vriendin! Die is ook blij met dit compliment!
 
Zoals ik bij Seyor ook al aangaf : female vocals krijgen wat meer mijn persoonlijke voorkeur. Hoewel ik de vocals echt goed vind, vind ik de muzikale ondersteuning wat magertjes. Je had hier de uitgelezen kans om een wat Massive of Lamb achtig arrangement neer te zetten en ik dacht dat het ook die richting uitging maar ik bleef wat op m'n honger zitten...
 
Bedankt voor je reactie sKeletvM. Ik heb mijn best gedaan het arrangement zo interessant mogelijk te maken. Wel wilde ik het binnen dat uitgangspunt wel ingetogen en minimaal houden.
 
Bedankt voor je repliek SB-SiX! Ja we wonen samen, maar betekent niet dat dit direct resulteert in super productief zijn op muziekmaak gebied!:)
 
Dank voor het commentaar! Dat van die stem snap ik wel!

Voor wie nog de gebruikte gaar wil weten:

Drums: Samplesfrommars
Bassen en plucks: Behringer Model D
Andere synths: Nord A1, Streichfett, Alchemy en Iris2
Gitaar: Yamaha Pacifica
 
Ook hier ben ik de dwarsligger. Mooie basis maar de uitwerking is povertjes.. De stem klinkt redelijk saai en repetitief. Ze kon er veel meer uitgehaald hebben. Ook het geheel klinkt mager.. net alsof ik naar een grote loop aan't luisteren ben geweest. Ook hier weer mijn excuses voor mijn eerlijke mening. Maar zoals gezegd, ik ben oer streng in mijn oordelen naar jullie nummers.

Veel succes ermee!

Gloomy :)
 
Bedankt voor het luisteren Gloomy. Ik ga je feedback zeker meenemen naar de volgende track. Heb al ideeën hiervoor.
 
Zit onwijs veel potentie hierin, met allemaal mooie elementen (zang en sounds), maar heb het idee dat het wat beter gemixt kan worden qua levels en misschien nog meer fx over de stem. Sowieso ligt de stem wat mij betreft te hard en vooraan in de mix, maar kan hier zeker wel een paar keer naar luisteren dus vat het zeker opbouwend op :)
 
Ik ben een beginner op het gebied van mixen en productie, dus vat je feedback helemaal niet verkeerd op. Bedankt voor je opbouwende woorden!
 
Back
Top