Mr_Synth - TRIPPY

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hi allemaal,

Hierbij mijn inzending voor 2020 Yeah!
Dit is mijn eerste deelname al ben ik sinds 2002 lid van dit forum.
Het is een track met veel energie die zich naar het einde meer opbouwt.
Veel luister plezier en ik wens jullie alvast fijne feest/componeer dagen.



Cheers :mega:
Mr_Synth AKA PAUL MCCAN
 
Mooie geluiden vooral!
Doet me denken aan de pinball games op m'n eerste pc en dat zijn geen slechte herinneringen.
 
Allen dank voor de reacties en complimenten :halleluja

Hopelijk heeft iedereen de kracht om hem tot het einde te luisteren waarin ie echt goed op gang komt (al zeg ik het zelf :D).
Inmiddels heb ik alles beluisterd en de stemmen zijn genoteerd. Er zitten veel mooie inzendingen bij. Ik heb genoten van de diversiteit van ingezonden tracks.

Cheers to all,
Paul
 
Vind hem basic en erg ouderwets,maar ook arrangement niet super vloeiend,allicht meet wat meer moeite kan je er wel een goede track van maken want heel de basis is er wel.
 
Wow, lekker zeg! Hier kan ik veel positiefs over schrijven, maar ik hou het kort: kanshebber voor de winst!
 
Klikt beetje als demo scene track. Het klinkt allemaal wel prima maar mij doet het niet zo veel. Zal smaak kwestie zijn.
Die 3 kwarts maat aan het begin zou je misschien nog wat kunnen versterken. Bv door sidechain ducking niet alleen op de bas maar bijna alle partijen.
 
Dit klinkt erg lekker, basslijntje ook lekker! had een sidechain op gemogen om de basslijn er wat meer door heen te drukken. Synthlijntje daarna ook erg lekker, zit er subtiel een vocoder parallel over de originele synth track?
Wel grappig de track neemt een totaal andere wending als ik had verwacht, klinkt subtiel 80ies, en hoewel ik totaal geen 80ies liefhebber ben, kan ik dit wel waarderen.
 
Ja! Leuk.
Overgang van trplet naar 'gewoon' vind ik ook leuk aan deze track. Verder aangename vocal er in ook. Overall a nice feeling!
Kanshebber voor me om een stem uit te brengen. :walker:
 
Back
Top