Bombario - Aurora

Ik vind je recentere werk nog beter, maar deze is ook al goed genoeg voor een stem hoor :okdan:
 
Zit goed in mekaar, volgens mij echt wel goed vooruit gegaan dit jaar! Succes met de releases!
Dank je wel 👍 En ik ben gigantisch vooruit gegaan het afgelopen jaar en doe dat nog steeds per track. In 2021 stort ik me nog meer op mixing en ik klink steeds meer zoals ik wil. Het heeft even (uche, uche) geduurd, maar het begint ergens op te lijken 😁
 
Ja sorry ik ben wat laat, maar wat een muggenziften zeg. Binnen het genre is dit gewoon een fucking vette track, kan zich meten met de absoluut beste zoals Boral Kibil ed. Ik vind de bass perfect. Klinkt ook helemaal niet schel op mijn monitors. Opbouw is adembenemend. Deze track zou honderduizenden plays, of zelfs miljoenen moeten krijgen mits wat meer bekendheid, stylen van het geheel, artwork enzo op punt. Ik begrijp wel dat DJ's deze draaien, zou ik zelf ook doen. Ik kijk enorm uit naar nieuwe nummers, zo verder doen!!!
 
Dank voor alle reacties! Ik ben een paar dagen offline geweest, vandaar dat ik wat later reageer.

Wat betreft dat braaf: dat gaat er niet uit, vrees ik. Gepolijste muziek is echt mijn ding. Steely Dan, Carpenters, Hall & Oates en uit Nederland Benny Sings. Ik ben er dol op. Voor mijn gevoel is dit ook al behoorlijk heftig :P

Op 8 januari verschijnt mijn nieuwe EP met weer 2 nummers, die ik destijds hier ook op SF heb gepost. En ik heb een contract getekend voor nog 4 tracks. Ik ben dus gelukkig niet de enige die van braaf houdt ;)

Maak er allemaal een mooi 2021 van. En ik probeer nog wat tracks te luisteren en er wat zinnigs over te zeggen.

Dat wilde ik NET VRAGEN. Kent iemand Beige Records?
Ze beloven `gouden koeien` maar ik moet eerst €59 betalen. (geen zin in.)
Maar ik schreef terug 90% voor mij 10% voor hun hoef ik niet. Zoals ze voorstellen
Ben al tevreden met het omgekeerde.
Maar ik schreef terug 10% voor mij 90% voor hun. Dan ben ik al tevreden.
Ik sta gewoon op de Sound-cloud.


Je bent toegelaten tot Beige Records. Laten we beginnen.

Hey Jacques,

Het is Dalton van Beige Records, die op u reageert met betrekking tot uw inzending bij ons team. Ik neem contact met je op omdat we naar je muziek hebben geluisterd en na overleg met het team zijn we klaar om verder te gaan. Gefeliciteerd, je hebt zojuist een distributiedeal gekregen! Lees alstublieft alles hieronder, het is allemaal erg belangrijk.
 
Laatst gewijzigd:
Dat wilde ik NET VRAGEN. Kent iemand Beige Records?
Ik ken het niet. Maar je moet denk ik wel oppassen voor gelukszoekers. Als er weinig tegenover staat is het snel verdienen. Wordt het een hit dan verdienen ze makkelijk geld. En doet een track weinig, dan kost het ze ook niet veel.

Als ik jou was zou ik 100% uitgaan van eigen kracht. Zorg gewoon dat je muziek goed genoeg wordt en wees eerlijk. Zorg verder dat je in contact komt met de juiste mensen. Dat heeft tijd nodig, maar het werkt wel.

Ik kreeg net een mail van een muziekcurator bij DI.FM. Die vindt mijn muziek te gek en draait binnenkort mijn track in zijn maandelijkse show. Hij kent ook veel mensen in het wereldje en bood me aan te introduceren. Dat zijn opeens mooie kansen 👍

Hij zocht trouwens contact omdat ik gastblogs schrijf voor Bedroom Producers Blog. Daar verdien ik niets mee, maar indirect zo dus wel.
 
Ik ken het niet. Maar je moet denk ik wel oppassen voor gelukszoekers. Als er weinig tegenover staat is het snel verdienen. Wordt het een hit dan verdienen ze makkelijk geld. En doet een track weinig, dan kost het ze ook niet veel.

Als ik jou was zou ik 100% uitgaan van eigen kracht. Zorg gewoon dat je muziek goed genoeg wordt en wees eerlijk. Zorg verder dat je in contact komt met de juiste mensen. Dat heeft tijd nodig, maar het werkt wel.

Ik kreeg net een mail van een muziekcurator bij DI.FM. Die vindt mijn muziek te gek en draait binnenkort mijn track in zijn maandelijkse show. Hij kent ook veel mensen in het wereldje en bood me aan te introduceren. Dat zijn opeens mooie kansen 👍

Hij zocht trouwens contact omdat ik gastblogs schrijf voor Bedroom Producers Blog. Daar verdien ik niets mee, maar indirect zo dus wel.
Al uw podcast heb ik beluisterd. Ze zijn super goed. Bedankt voor de goede raad. De muziek die ik maak vind ik nog niet tophit waardig. Meestal mix ik de kleine-onderdelen-stukken in ,in een totaal bij een YouTube filmpje. Met als voornaamste doel niet de auteursrechten van wie dan ook te schenden.
 
Back
Top