ronaldw - Highland Forrest

ronaldw

never unplugged
Lid sinds
4 oktober 2010
Berichten
42
Locatie
Lelystad
Hierbij mijn inzending voor 2020.

Dit jaar vooral zitten jammen/improviseren op de modular synth met als doel al improviserend muziek bij beeld te maken. Af en toe maak ik opnamen van deze improvisaties. In dit geval een stukje voor een vlucht door uitgestreken bossen en over heuvels. Deze opname is niet lang, maar vind ik zelf wel aardig gelukt. Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)

 
Mooie sounds. Ik kan me het vliegen over de bossen goed inbeelden. Het mist als los staand nummer voor mij wel een beetje een kop en een staart, maar dat is logisch als het een improvisatie/jam is.
 
Fijn stukje muziek! Knappe improvisatie. Met kop en staart en een echte opbouw nog beter!
 
Nou, ik ben blijkbaar de enige die zich "lichtelijk irriteert" aan de steeds herhalende basslijn? Het is allemaal wel mooi gemaakt, maarja wat variatie en minder reverb op de master zou niet misstaan.

Veel succes!

Gloomy :)
 
Interessant knap stukje muziek. Klopt helemaal. Mijn stem heb je!
 
Stukjes van de melodie moest ik even denken aan Robert Miles - Children

Yup, had ik ook :). Mooi stuk muziek, ik vind het doorlopende 303-ish geluid er niet echt lekker bij, verder mooie sounds, heerlijk open pads :)
 
Ik vind de geluiden op zich zelf allemaal erg mooi gemaakt, wat het allemaal bij elkaar doet begrijp ik dan weer niet helemaal.
 
Piano doet me aan Robert Miles - Children denken :)
Geinige geluiden. Klinken goed!
 
Hoe heb je die mooie akkoorden uit je modular gehaald (op 0:36)? Ik weet nooit zo goed hoe ik dat moet aanpakken.
Eerlijk gezegd heb ik daar ook moeite mee, zeker om spontaan in te spelen. Hiervoor heb ik dus de Korg05R/W en K4 maar uit de kast gehaald en de akkoorden met een Arturia Keystep ingespeeld tijdens opnemen.
 
Back
Top