KAOSKAOS-Toybox

Even los van de thematiek vind ik het muzikaal niet heel sterk. Ik mis afwisseling, ik vind de geluiden zeer standaard, de reso-bass de string-pad... dat zal ook een kwestie zijn van mijn muzieksmaak denk ik.
 
Als er iemand begonnen was met 'wat een prachtig nummer' dan had je dat kudde gedrag mee met positieve reacties.
 
dan had je dat kudde gedrag mee met positieve reacties

Langs mijn kant zeker niet, want ik ben zeer streng voor de inzendingen.

Deze track doet het 'm inderdaad niet. De kick en de claps staan veel te luid en clippen wellicht, voor de rest is alles gezegd.

Ik zou vooruit kijken, ipv te blijven hangen in dit soort toestanden (cfr tekst), ik kan ervan meespreken.

Succes!

Gloomy. :)
 
ik vind het juist een track met veel karakte. Die overstuurde beat passen prima bij de duister sfeer. best tof dus
 
sterke track. inderdaad met eigen karakter. geen enkel probleem met de tekst/samples. dat hakt er "lekker" in. goed nu ga ik het bijna uitleggen (iets met provo.. en zo).

geluiden sterk, mix goed, ik vind dit rauwe, dit heftige juist erg goed werken. en inderdaad die doorlopende pad werkt erg sterk. beats sterk (noise engineering??).

2e keer luisteren, yeah! dit is indringend. (het lijkt me voor de anderen niet vreemd, dat ik dit wel een erg goede track vind!)

be fish that jumps out of its bowl for space time travels
the texture grasps the tongue like a knife
 
Vocals klinken wel erg boxy, 800 hz cut had niet misstaan.

Verdere sounds als ik de vocals weg denk, claps, kick, hihats, ja erg 909isch met distortion best wel mijn ding, strings ook, maar dan ben ik al wel op de helft, 303 achtige sound doet verder ook niet heel veel, mag meer mee gebeuren, en ja weer die kut vocals :P
Het klinkt heel erg als een intro, laat die vocal weg, maak de intro af en laat het even (80% van de track) lekker knallen. Dit is een beetje de track op de dansvloer die komt, en waarvan je op een gegeven moment elke 4 maten opnieuw een poging wilt doen om te gaan beuken maar voor lul staat omdat de "dj" anders beslist.
 
Heftig trackje. Behoorlijk duister. Het heeft zeker veel sfeer en is een coherent geheel.
 
Voor mij had er halvewege het nummer een vlottere beat in gemogen, zat daar op te wachten. Helaas...
Ook niet mijn muziek.
 
Ik vind de pad en de beat wel fijn. Lekker duister sfeertje. Zonder steeds die vocal, met meer afwisseling in het geheel en een betere bassline had het naar mijn smaak best iets kunnen worden.
 
Back
Top