ProtoHuman - Sydney's Uncoordinated

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.602
Locatie
Weesp
Deze track is met name gericht op sound design, waar ik met vrij minimale elementen een sfeer probeer neer te zetten. De opbouw is vrij traag, geef het de tijd ;). Gemaakt met eurorack en Steinberg Padshop Pro, gemixt in Cubase.

 
Hele mooie geluiden! Moest het inderdaad wel de tijd geven, toen het ritme er in kwam werd het wel heel fijn. Maar duurde mij wel te lang voordat dit gebeurde. Ligt aan mij, ik heb weinig geduld denk ik.
 
Ik ben niet zo van de soundscapes. Het is idd wel mooi gemaakt. Maar ik kan het niet helpen om er zelf een drum track of live drummer er onder bij te denken. In mijn gedachte klinkt ie dan wel vet. :)
 
Bedankt voor het luisteren allemaal, en de complimenten!

Ik ben niet zo van de soundscapes. Het is idd wel mooi gemaakt. Maar ik kan het niet helpen om er zelf een drum track of live drummer er onder bij te denken. In mijn gedachte klinkt ie dan wel vet. :)
Grappig dat je dat zegt. Ik heb zelf een zwak voor akoestische jazzy drums. In het verleden heb ik met de BFD VST wat tracks gemaakt om onder dit soort dingen een drumlijn te leggen, maar dat blijft altijd wat doods en statisch. Toch maar eens op zoek naar een drummer :D. Jan Jelinek en Triosk hebben dit soort dingen heel mooi gedaan.
 
Mooi! Op een gegeven moment vroeg ik me af waar gaat dit heen en dan komt die arpeggio er langzaam in en ineens die dreunen erbij. Supervet! Heb nu al een paar stukken gehoord die je zo onder een spannende scene kan zetten, deze is daar wel een van de betere van :okdan:
 
Lange (rustige) instrumentale stukken maken is niet makkelijk. Ik heb hem de tijd gegeven en helemaal afgeluisterd, no problemo:)
Ik hou wel van zulke stukken. Als je er lekker voor gaat zitten en goed op de nuances let is dit stuk geweldig en helelmaal niet te lang. Ja hoor, stem van mij heb je.
 
Goed gekozen geluiden, 'n echte geluidsontwerper. Alleen aan het einde vond ik het knisperende geluidje niet passen. Maar een knappe track!!
 
Zo wat een dikke sound, erg mooi en ook wel mijn smaak kwa intro, wel dan graag met een distortion sausje er over heen ;) Oke ik begrijp nu dat het geen track is maar een soundscape, klinkt goed. Ik mis natuurlijk wel een track er omheen.

Ik zou hier zo een stukje van kunnen samplen als basis/foundation voor een eigen track en dan vanaf jouw sound er een eigen track op bouwen.

Mooi!
 
Mooie sfeervolle sound hoor, dat klinkt als kwalitatief! Goed gedaan :)
 
Toffe reacties allen! :okdan: De feedback is ook zeker welkom, ik ga dan toch weer op een andere manier naar m'n eigen muziek luisteren.
 
Back
Top