van KRK VXT 6 naar ROKIT 8 G4 ga ik dan op vooruit qua specs als ik deze koop ?

Ik heb met mijn RP5's het zelfde probleem ongeveer gehad. Volgens mij zijn de condensatoren die ze gebruiken inderdaad naadje.
Als dat zo is kan ik me ouwe setje VXT 6 die ik nog heb liggen door een maat van me laten repareren.
Die had het toen ook over een brakke condensator!
Je bent dus niet enige die dat denkt.
 
Als dat zo is kan ik me ouwe setje VXT 6 die ik nog heb liggen door een maat van me laten repareren.
Die had het toen ook over een brakke condensator!
Je bent dus niet enige die dat denkt.
Laat me weten hoe het gegaan is!
 
Waarom ik andere speakers wil is omdat me ouwe speakers ruis heeft en andere muziek signaal oppikt ik hoor soms heel zacht muziek doorheen waarschijnlijk van de buren(waarschijnlijk 50 hz brom kapotte condensator) heeft!
Een maat van mij kan het misschien(als die binnenkort tijd heeft) wel repareren maar die zekerheid heb ik niet of het hem lukt en of vervangen van een kapotte condensator en 50 hz brom mee weg is en geen muziek meer oppikt door mijn speaker hoor.
Maar onder tussen ben ik aan het kijken naar andere speakers vandaar het zou fijn zijn als ze gerepareerd kunnen worden dan scheelt behoorlijk wat geld.
Weet je zeker dat je geen buurman hebt die piraat is? Ik heb er namelijk ook 1 en wanneer hij aan het zenden is dan hoor ik zijn muziek ook zachtjes door mijn speakers :P En het geeft soms ook wat ruis.

Gelukkig heb ik een goede relatie met de buurman dus we stemmen het altijd goed af wanneer hij wil draaien en wanneer ik muziek maak.
 
Back
Top