Club Mayz - Close Your Eyes

Club Mayz

Stamgast
Lid sinds
8 juli 2018
Berichten
138
Locatie
Antwerpen - België
Mocht dit een soundtrack zijn voor een film, dan noemde ik die "De Neerwaartse Spiraal".

Het begon met de Minilogue Sequence.
Dan OB6 pads toegevoegd, TAL 101 bass, TAL Juno60 melodie & LOOM 2 SFX.
En 808 & 606 voor drums.

Enjoy the darkside.

 
Lekkere track, goede sfeer en de kick is lekker dik, ben alleen niet kapot van de snare terwijl ik een 606 snare best kan waarderen. Misschien net iets te veel gedownpitched... Verder wel met plezier naar geluisterd. Tof!
 
Lekkere vibe en productie :okdan:
Wel echt een soundtrack, ik mis dan ook nog een echt scheurende melodie lead
 
Beetje lang en de bas wat modderig. Maar toch verl potentie. Denk dat een rap er tof bij kan.
 
Vanaf 3:10 wordt de sfeer wel heel mooi. De lead komt daar wel iets te hard door maar dat kan ook aan mijn speakers liggen. De vocoder voice hier en daar vormen een leuk contrast met de andere geluiden :okdan:.
 
Er wordt idd een leuke sfeer gecreëerd. Hoor ook verschillende toffe sounds, knap gedaan.
 
Ik ben een sucker voor van die zwevende geluiden, dus mij heb je! Lekker spooky.
 
Stoort me dat ik niet kan zien hoelang iets duurt en al speelt, zo kan ik geen comments schrijven op 't moment iets klinkt. Het cyborg moment is heerlijk. Ervoor te kaal voor me. - een kortere versie lijkt me ideaal :)
 
Zo lekkere binnenkomer, gelijk volume stukje omhoog gezet, hier werkt mijn subwoofer graag aan mee :). Vette sounds, lead lekker tegen het randje overstuurt ik mis alleen iets. Naar 4 minuten bouw je een grote spanning op die dan een beetje 'leeg loopt' als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien dat die rap van @flyweight daar mooi had gepast ;)
 
Zeer bijzonder stukje muziek, kan zo onder een kortfilm. Gewoon leuk en fijn om te luisteren. Bedankt voor je inzending, die reezes zijn perfect man, mooi! Succes! Gloomy :)
 
ja lekker nummer! ha! het "lege"... minimalistisch, ik hou daarvan (al lijkt mijn eigen werk daar zeer tegenstrijdig mee..)...

mooie sounds. zit goed elkaar. heeft zeker een dreiging, een tensie..

die inderdaad na 3:00 verandert.. maar het voelt alsof het uit voorafgaande geboren is.

en dan keer je weer heerlik terug. wow, die sounds.

the downward spiral, mwah... ik zou voor een andere titel kiezen...

de vocoder klinkt erg goed, bijna een meletron achtig karakter.

en eindigt mooi... zeker niet te lang, zeker niet.
 
Mixed feelings. Ik hoor gave dingen zoals die detune en de sound van de drums. Maar met name bij de dums heb ik het idee dat je iets anders had moeten doen, ritmisch dan. Sfeertje is wel heel prettig.
 
Ik vind het lekker filmisch donker. Beetje zoals bij Gomorra de serie. Alleen de hi-hat word ik na een tijdje echt een beetje nerveus van en de vocoder verdwijnt wel in heel veel galm, maar verder echt hele dikke sounds en sfeertapijt!
 
Back
Top