mstsfreak - Betelgeuse

mstsfreak

Ouwe rot
Lid sinds
10 november 2004
Berichten
577
Locatie
Guttecoven
De eerste track van mijn album "Constellation Orion" onder mijn artiestennaam "synthstudiodevries.com" genaamd "Betelgeuse". Veel luisterplezier en stemmen maar....:doei::okdan::mega:

 
Als er sterrenstelsels of andere astronomische begrippen in de titel staan, wordt mijn aandacht sowieso hard gegrepen. Het is dan altijd leuk als die aandacht ook de moeite waard is ... en dat is wel in dit geval. No nonse lekkere synthesizer muziek als van ouds. Er wordt inderdaad wel heel wat in herhaald maar iedere keer hoor ik toch weer extra dingen er bij komen dus mij deert dat niet zo. :okdan:
 
Heel erg basic,lead sound niet helemaal passend met de background sounds die wel goed vloeiend zijn.

aanpassen sounds,uitwerken arrangement en je komt er
 
GTA vice city! Apart, kan zo bij de eind credits.

Verder ja, totaal niet mijn ding (ik ben geen 80ies geluid liefhebber) maar knap dat je meteen bij het begin al een bepaald gevoel oproept.
 
Op zich een leuke track, alleen zou ik voor complete andere instrumenten/geluiden hebben gekozen en iets te weinig afwisseling (iets spannender mag wel). :okdan:
 
Op zich mooi gedaan, maar ben het met Flyweight eens dat de beat veel te houterig is. Die drukt nu heel erg waardoor het niet goed mixt met de muziek. Denk daarom dat men dat "repetitieve" gevoel er van krijgen.
 
zitten sterke elementen in, maar zou inderdaad beter uitgewerkt kunnen worden, de drums en de sfeer, passen niet echt heel goed in elkaar. drums zijn meer placeholders, zoals ik dat noem.
soms wordt het wel erg sterk. een krachtige synth track zit er in verborgen. wellicht met weinig aanpassingen zelfs, kan je het tevoorschijn laten komen..

dus absoluut niet slecht, integendeel, maar zoals ie nu staat, voel ik dat het meer kan, dieper/krachtiger/tensie.

ik luister er zeker met plezier naar.

dus mijn opmerkingen, komen voort uit dat ik hoor dat het ewe en kracht in verborgen zit, die je zeker een aantal malen zeer goed hoort, maar het wordt vaak, net te vaak, naar binnengehaald, ipv buiten..

wel erg goede en goed gespeelde sounds, produktie erg goed.
 
Lekker oldskool. Kan mij bekoren. Vindt de drums wel wat ver achter in de mix... Titel trekt ook mijn aandacht. Mijn eerste album is bijna klaar. Inspiratie vond en vind ik veelal in het machtige van de cosmos. Bizar, net als het verhaal van Bettelgeuse...
 
Back
Top