Klinkske - Echoes In The Dark

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.569
Locatie
Streek rond Herentals - België
Zo, onafgewerkt ingezonden zodat ik vd stress af ben. Hehe.
Inspiratie was Crash Course in Science. Hou ik van.

 
:dubbel:

ne mens moet ook eens kunnen lachen hé.
Dat doe ik ook met deze plaat.
Ik ga me inhouden om feedback te geven, want dit is gewoon een grap.

Ik hoop dat je de eerste wordt ;)

Succes!

Gloomy :)
 
het mist een muziekale lijn en akkoorden om te bevredigen. Vind de drumsounds van de 808 echt super mooi en de verb ook.
 
Ik ben verbaasd dat sommigen die nu comment geven, eerder op dezelfde track betere comment gaven, dit jaar.
Het is uiteraard niet een doorsnee nummertje. En voor wie 't niet smaakt, het is echt wel de lijn die ik verder wil volgen, dus dat komt niet goed voor jullie. =)
Dank voor de comments en luisteren, ik ga weldra ook eens beginnen met de inzendingen checken.
Ik weet dat 't niveau hier altijd heel erg hoor ligt. Ik probeer niet teveel te reageren, zodat dit draadje niet wegens mijn replies telkens weer bovenaan prijkt op 't forum.
:okdan:
 
Die sequence moet zwaarder,lower,masiever,kick drum ook,smashing snare gelayerd onder de huidige met all hoog weg

Stem met die fx er op is uitsrekend

Als je hem herwerkt,met nog wat nerveuzere hats erbij ,tempo iets hoger kan je hem releasen..
 
het heeft een minimalistische, en moderne adem van electronic body music. en ja, me like EBM!

zo, dit werkt voor mij. ik mis niks. onafgewerkt wellicht, maar ik mag dat wel. wanneer je heel erg veel muziek luistert, meestal meer het alternatieve spul (geen indy, of indie?, och soms wel heur, zit ok goed spul bij), hoor hoe produkties verschillen. een produktie moet bij het nummer horen, of de produktie maakt het nummer simpelweg anders.

een muzikale lijn, die zit er zeeer sterk in, muzikale lijnen.. trout mask replika is ook niet voor iedereen...

ik vind dit wel goed. ha! ja! ha!
 
Nou klinske, ik heb altijd bewondering voor wat je schrijft over je synth verslaving, en je verzameling.
Ik weet nu niet helemaal zeker of dit een grapje is of dat dit serieus is, want ik had eigenlijk op wat meer gehoopt en gerekend met jouw passie.

Dit klinkt eigenlijk alsof iemand een paar simpele 2 of 3 vco's aanslingert en die basis nog verder uit moet werken.

Ik denk als je dit gaat uitwerken in de mix (het liefst in een DAW) en wat doet met de kick en de bassline in combi met sidechain, daar smerige drums over heen legt. De synths een vies randje geeft, en mee laat zwengelen met de sidechain er een hele andere track uit kan komen wat tegen (uuh, vieze elektro? geen idee, sorry smackos) kan aankomen.

Er mist een hele hoop naar mijn idee, en het is wel heel erg een minimale basis die je gelegd hebt. Toch, ga er mee verder want het kan echt wel wat worden, en laat je motivatie hierdoor niet afzwakken maar meteen keihard aanpakken!
 
Tje het is minimal be, jullie willen laagjes, gaat niet echt gebeuren. Dat is net t punt.
Dat mijn collectie verwachtingen zaait vind ik eerder een vervelende zaak dan n voordeel :)
Ben er al even achter dat de technische kant me meer boeit dan het muziek maken op zich. Ben momenteel een revox aan t recappen ipv muziek te maken, veel lol mee.
Ben eigenlijk wat angstig om aan de track te werken, bang m te verpesten want ik vind m persoonlijk geweldig, ok, niet af, en de zang was ook maar first try enz... mss moet ik wat ‘remixes’ proberen met jullie raad.
dank,voor de berichten, doet deugd.
 
O ja, dit was trouwens spoor per spoor opgenomen in ableton hoor :) drums met maschine geprogd dacht ik.
mss moet ik volgende keer*nota aan mezelf* mijn setup in detail documenteren om er verder aan te werken, dit nr is van maart of zoiets, alles hatdware heeft ondertss andere settings...
 
Misschien met wat rap kan dit best wat worden, ik vind het nu een vrij kaal nummer.
 
Hey Klinkske, ik hoop dat je me het echt vergeeft man. Ik dacht werkelijk dat dit een grap was, maar dat bleek niet zo te zijn. Maar jou kennende, zou dat wel eens best gekund hebben :)
 
Back
Top