Eclectic - Late Night (Original Mix)

Knap gemaakt, mooi uitgebalanceerde track. De overgang bij 0:56 vind ik niet zo mooi, de geluiden matchen net niet of zo. Fijne track voor in de club.
 
ow wat vet wat vet wat vet! Dit zijn de soort tracks die ik tijdens het doen van de afwas graag aanzet en dansend door de woonkamer ga en de afwas 10 keer langer duurt dan nodig was geweest - Serieus, zowel qua dansplaat als sfeervolle luisterdance erg goed. Heerlijke sounds en opbouw, en gave zang - echt zo'n ibiza stem. Kan zo op In Search of Sunrise! Ik zet hem nog een keer op :mega::D

Ben ook heel benieuwd welke gear je hiervoor hebt gebruikt, bijvoorbeeld die stabs die op 1.16 erin komen.
 
Ik krijg er beetje synth demo gevoel bij. Klinkt allemaal wel maar net niet helemaal zo gelikt als wat het moet zijn voor zo'n soort nummer.
Over geheel luistert het wel lekker weg.
 
Mix is niet slecht ofzo, maar bij dit soort muziek moet ie eigenlijk gewoon top zijn, dan heb je een steengoede dansplaat.
Het arrangement had ik graag iets compacter gehoord. Maar: lekker plaatje, toffe sfeer en sterke vocals.
 
Oldskool 90ies trance, daar wou ik vroeger als hardcore liefhebber natuurlijk niet naar luisteren, goed ik ben nu wat ouder inmiddels.
Klinkt erg mooi in de breaks, vocals liggen er ook erg mooi in en die arpjes klinken erg lekker.
Ik mis wel wat van compressie op drums en sidechain compressie om het wat meer als een levendig geheel te laten klinken, als de drums erin komen en het trackje gaat "lopen" wordt het wat statisch en doet de rest van de track eigenlijk geen eer aan.
 
Nix meer aan doen.... niet helemaal mijn genre, maar mooi hoor. Die ga ik zeker vaker draaien.
 
Back
Top