Eclectic - Late Night (Original Mix)

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Eclectic - Late Night (Original Mix) Weet niet zo goed wat ik er over moet schrijven, gewoon lekker luisteren :okdan:

 
Last edited by a moderator:
Die trage filter cutoff changes toch hé? Altijd knap als, zoals hier, perfect uitgevoerd. Heeft nogal een hoog David Guetta gehalte voor mij. Zeer, zeer knap. :dj:
 
Hij is heel mooi, maar ik was terwijl aan't surfen. Hij klonk wel lekker als achtergrond, maar er zijn geen uitschieters waarvan ik zeg: waauw.

Gewoon een chille dansplaat, zonder meer.

Ik heb er thans een goed gevoel aan overgehouden, dat is belangrijk.

Succes!

Gloomy.
 
Mooie productie :okdan:
Mag voor mij nog wat spannender en korter, maar dat hoort waarschijnlijk bij de stijl.
 
Leuke track,heel goed gedaan.

enkel wat ontbreekt is een veel beter mixing en dan heb je wel een top track, dat droog en doffe moet weg en alles fijn afmixen en uitbalanceren.
 
Lekker hoor. Wil hem nog een keer horen. Er blijft beweging in de geluiden, waardoor hij voor mij niet te lang is! Is de zang een sample of ingezongen voor dit nummer? Klinkt goed in ieder geval!
 
Lekkere plaat man.
Qua opbouw zou ie nog beter kunnen. Het gaat wat op en neer qua intensiteit en ik mis net ff een écht hoogtepunt.
Verder gewoon heel goed. :dj:
 
Deze kan zo op de radio, knappe mix, klinkt echt professioneel. Stem, al is het niet mijn genre.
 
Redelijk geslaagd dansnummertje. Ik weet net of ik 't zou draaien als dj, en dat is een compliment, want van een boel ander populair spul weet ik zeker dat ik 't niet zou draaien ;)

wed dat als ik 'm nog een paar keer hoor wél.
 
Niet vernieuwend, niet heel bijzonder maar oh zo lekker! :okdan:. Ik zit helemaal mee te hupsen op m'n stoel.

Die arp is heel erg lekker, maar het lijkt wel of er swing op zit. Als je naar de delay luistert, wordt het rommelig omdat hij niet strak in de maat loopt. Verder prima.
 
Mooi gemaakt hoor, loopt prima! Enige dingetje wat me opvalt is dat de baslijn niet erg goed doorkomt. Terwijl die bas wel heel lekker is qua lijn. Kan aan mijn monitoring liggen, maar bij andere tracks heb ik geen last van te weinig bas.
 
Mooie track zeg! Heerlijk om naar te luisteren en terug te dwalen naar de zero's, bij deze had ik radio c-dance wel wat harder gezet ;)
 
Back
Top