WAREHOUSEGROOVE - Utolsó fejezet

Ik vind hem wel fijn. Houd wel van die stoffige drums en glitchy sounds. Bass en pads ook mooi. Ik ben blij dat Doc hem gewoon heeft laten staan in de contest. Top track. STEM!
 
Deze had ik stiekem tijdens de inzendperiode al even beluisterd. Een typische WHG track en daarom typisch mooi. Ik ben fan as you know. Kan me niet lang genoeg duren zo'n WHG track.

Maar "de dokter" besloot anders.
Haha, ik heb alleen gevraagd of je het zeker wist :). Maar ik ben blij dat je meedoet.
 
De "delay gamelan" en de rhythm hebben best weinig variatie voor ruim 10 minuten, maar het loopt lekker hoor. Zeker met die goede bas; prima groove.
Op de achtergrond gebeurd genoeg om geboeid te blijven. Mooie pads, zouden wel wat meer naar voorgrond kunnen.
 
schitterende productie en sounds en niet per se te lang voor mij, maar de variaties konden wat groter zijn. Nu verloor ik toch de aandacht, wat zonde is want het is echt schitterend geproduceerd.
 
Dit is werkelijk fantastisch. Wat een detail en atmosfeer. Heel mooi. Zeer knap gemaakt. :halleluja
Dit is misschien wel mijn favoriete inzending.
Ook al kan de opbouw nog beter zodat het geheel nog meer meeslepend wordt.
 
Lieve, leuke en eerlijke reacties.... en beterschap wensen... hiervoor dank. :okdan::okdan:
Gezien de gezondheidssituatie heb ik hier dus niet de tijd aan kunnen besteden om het geheel meer een geheel te maken.... maar het stemt mij blij om te zien dat ondanks dit het goed ontvangen wordt . :okdan:
* tevens ook de reden dat ik niet heel erg actief ben met reageren tijdens de competitie.

Wil wel even de opmerking maken dat ik de vrolijke muzieknoot van Zakmes mis in deze competitie .... :?
 
Dit zit ook goed in elkaar. Na Vink is dit veel behapbaarder. Mag ik het classificeren als Vink Light? :{
* tevens ook de reden dat ik niet heel erg actief ben met reageren tijdens de competitie.
Ohhh, nog niet aan de beterende hand dus...
 
Dit zit ook goed in elkaar. Na Vink is dit veel behapbaarder. Mag ik het classificeren als Vink Light? :{

Ohhh, nog niet aan de beterende hand dus...
Vink is een heel ander menu van de conculega van het restaurant naast ons :D :W Wel aan de beterende hand, maar nog niet optima forma... dus was het een beetje roeien met de bekende riemen dit jaar.

@MonoTron :okdan::okdan::okdan: leuk om te horen. Thanks
 
Back
Top