• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

WAREHOUSEGROOVE - Utolsó fejezet

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Utolsó fejezet (laatste hoofdstuk) meteen ook een afscheid.

Last edited by a moderator:

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
oe mooi gemaakt. die glitchy sounds (granulars? filters..) mooi er door heen geweven. en weer oe, alle sounds, zo perfekt. de mix! alles! yeah! yeah!

pfffff, geweldig. groove lekker, alles draagt elkaar, alle lagen.. en jammer dat het nummer eindigt... alles heeft een einde. afscheid.

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Vind 10 minuten net iets te lang voor deze track. Desondanks heeft het een fijne sfeer. Vooral die pad op de achtergrond en de wat organische geluidjes pakken me erg.

Dozart

Well-known member
Duurt wel behoorlijk lang, maar wat een heerlijke soundkwaliteit! Heel helder en gedefinieerd. Mooie ruimte voor alles. Laag ook mooi.
Ik kan 'm erg waarderen.

anoniempje

hobby knooier
Klinkt lekker duister ook, mij ook iets aan de lange kant maar kan dit wel waarderen.

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Dank jullie voor de reacties tot nu toe :halleluja

Ik had eigenlijk gevraagd of mijn inzending (die ik had ingestuurd) verwijderd mocht worden... Maar "de dokter" besloot anders. * dat gaat je tzt tenminste 1 bak extra :koffie: kosten Bob :engel:

Anyway, Ik kan nu wel iedereen alvast een welgemeend fijne Kerst toe wensen (dat dan weer wel)
Groet uit Budapest.
iu.png

ohtar

Well-known member
Super mooi gemaakt en lekker ruimtelijk weer! Voor mij is 10 minuten ook iets te lang om mijn aandacht erbij te houden.

ronaldw

never unplugged
De track gaat meteen goed van start, prikkelt de nieuwsgierigheid. Een traktatie van aparte geluiden en glitchy drums, goed gemixt. Het tussenstuk is goed gedaan voor het contrast. Zou nog een paar keer mogen, nu wordt het net iets te lang hetzelfde.

RFB

Well-known member
Heerlijk relaxt, mooie sounds, goeie sfeer, maar mi gebeurt er te weinig...

Pojo_del_Klojo

Well-known member
Track die wat mij betreft wat tijd nodig heeft. Vooral na 4:40 was ik erg geboeid. Mooie klanken en prikkelende ritmes.. Echt mooi werk.

1V/oct

Crazy Diamond
Op zich een mooie track, maar voor de contest niet het meest geschikte nummer. Was al gezegd dat ie te lang was? Voor de contest dan, in een niet-contest setting duurt ie precies lang genoeg. Ach, ik moet niet zo zeiken. En nu ga ik paprika eten!

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Beetje te druk bezig met dingen om te reageren.... maar waardeer de input van jullie (dat dan weer wel) :okdan:
*2020 was ook te lang en kon ook meer variatie hebben ;)

Anyway, dit was mijn enige nummer voor bij mij/ons thuis ook de Covid insloeg... ben nu (soort van) herstellende (gaat nu bijna goed) en heb dus geen muziek meer gemaakt.
* normaal had ik hier en daar nog wat plak/knipwerk toegevoegd... nu dus niet (maar dat past ook wel weer bij hoe het jaar verliep)
Vandaar dat ik eigenlijk gevraagd had of mijn inzending (die ik had ingestuurd) verwijderd mocht worden.
Doc Bob dacht daar anders over... dus dit is op dokters recept.

En gelukkig nieuw jaar trouwens :mega: