Marc - Reindeer Bells

Oh wat mooi dit. Ontzettend fijne bedeesde sfeer. Die bass, dat gedelayde solodingetje. Prachtige akkoorden en progressies. Mooie opbouw, geweldige mix, de track komt echt binnen. Ik kan echt niets verzinnen wat anders zou kunnen. Kanshebber dit.
 
Heel mooi :okdan:. Geluiden zijn prima, ik heb geen last van te dof. Enige wat mi nog ontbreekt is een break, het schema blijft zich herhalen. Zou fijn zijn als er ergens even een moment van stilstand in het schema zou zijn, en dan weer door.
 
Stond op de twijfellijst. Zit er wel gelijk in met die bitcrushed beat, daar hou ik wel van.
De melodie die er vanaf 1:30 in komt en ook die synthchoir maken het een beetje te zoetsappig voor mij, terwijl ik de rest wel mooi vind.
Hierdoor raakt de track me een beetje kwijt jammer genoeg, want het begin vind ik erg lekker.
Blijf twijfelen...
 
Leuke compositie maar mix wat dof. Kan wel wat meer hoog gebruiken. Kan ook aan mij liggen ... Harmonisch prettig.
 
Zeer fijne track. Heerlijk die 70ies drummachine sound (maar dan wel met punch) en die diepe bas, lekker lead en arpeggio. Wow, super. Meteen nog een keer op gezet. Mij doet het ergens aan de soundtrack van Frantic van Morricone denken. Stem.
 
Back
Top