• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Marc - Reindeer Bells

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Oh wat mooi dit. Ontzettend fijne bedeesde sfeer. Die bass, dat gedelayde solodingetje. Prachtige akkoorden en progressies. Mooie opbouw, geweldige mix, de track komt echt binnen. Ik kan echt niets verzinnen wat anders zou kunnen. Kanshebber dit.

NicoNoise

Stamgast
Heel mooi :okdan:. Geluiden zijn prima, ik heb geen last van te dof. Enige wat mi nog ontbreekt is een break, het schema blijft zich herhalen. Zou fijn zijn als er ergens even een moment van stilstand in het schema zou zijn, en dan weer door.

Erwinn

Stamgast
Prachtige track, ik word er een beetje melancholisch van :) Ik mis iets van hoog in de mix, ik denk in die bell sequence zelf. Maar verder echt heel fijn!

MonoTron

Initiating Sequence..
Stond op de twijfellijst. Zit er wel gelijk in met die bitcrushed beat, daar hou ik wel van.
De melodie die er vanaf 1:30 in komt en ook die synthchoir maken het een beetje te zoetsappig voor mij, terwijl ik de rest wel mooi vind.
Hierdoor raakt de track me een beetje kwijt jammer genoeg, want het begin vind ik erg lekker.
Blijf twijfelen...

RFB

Stamgast
Leuke compositie maar mix wat dof. Kan wel wat meer hoog gebruiken. Kan ook aan mij liggen ... Harmonisch prettig.

synthmann

Ouwe rot
Zeer fijne track. Heerlijk die 70ies drummachine sound (maar dan wel met punch) en die diepe bas, lekker lead en arpeggio. Wow, super. Meteen nog een keer op gezet. Mij doet het ergens aan de soundtrack van Frantic van Morricone denken. Stem.