• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Marc - Reindeer Bells

Marc

Ouwe rot
Na 2 jaartjes afwezigheid in de contest toch maar weer eens een poging wagen.
Aangezien dit jaar wat mij betreft snel afgesloten mag worden hier een klein 'eindejaars' deuntje.
Gemaakt op de Synthstrom Audible Deluge met als titel 'Reindeer Bells'

Iedereen veel succes weer :okdan:

1V/oct

Crazy Diamond
Welkom terug, ik had je al gemist. Dit klinkt weer erg mooi, zoals ik van je gewend ben. Ik herkende steeds iets aan het eind van het akkoorden schema maar ik kon er maar niet op komen. Maar opeens wist ik het: Private investigations van de Dire Straits.

Danny

DAW-less creator °1967
Akkoordenprogressies doen inderdaad wel af en toe aan Private Investigations denken. Ik vind vooral de heel rustige sfeer en klanken heel goed uit komen :okdan:. Je hebt er een stem bij ;).

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Zeer mooi en lieflijk, al zou ik die sequencer wat gelayerd hebben.. Mix is zeer goed, maar ik mis verrassingen. Al bij al, heel tof nummer.

Succes!

Gloomy. :)

bombario

Ouwe rot
Mooie akkoordprogressie! De sfeer en geluiden zijn erg aangenaam. Ik mis wel een beetje contrast en rust. Rond 3.00 verwacht ik een break, maar dat gaat in dezelfde sfeer door. Ik zou daar de luisteraar denk ik even op het verkeerde been zetten. Met een afwijkend akkoord of geluid. Dan 'valt' hij daarna weer aangenaam. Maar knap en muzikaal gedaan

egres

Hardwarepolitie
mooi,maar je mix is niet al te best en heel erg dull (dof dus) ,all die sounds moeten er met hoog uit sprankelen en alles goed gedetailleerd uit elkaar.

anoniempje

hobby knooier
Lekker intro, duister, donker, mooie opkomende helder harpje die mij pakt. Daarna verliest het wel een klein beetje mijn aandacht, waar het harpje in het begin fris aanvoelde wordt het nu een hele andere track voor mij met de choirs erbij en dat trek ik wat minder, het wordt mij iets te kitscherig. Sorry!

seyor

Jeroen van Dijk
Ik vind hem wel aangenaam klinken. Het "doffe" wat egres aangeeft vind ik juist helemaal niet erg. Meer variatie is zeker welkom.

sproost

Nieuwkomer
prima compositie, sound doet wat het moet doen. hoopte dat hij nog wat zou opstijgen op 't eind

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Mooie elementen. Ik mis wat contrast. Bij het einde dacht ik hier komt de break met opbouw maar toen was het afgelopen.

Jason31

Madman J
Ik kan hier eindeloos naar luisteren die akkoorden progressies, er had denk ik nog een mooie pad bij gekund, hoewel het dan misschien weer afbreuk doet aan het minimalistische. Ik vind hem in ieder geval erg goed.

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
mooi minimalistisch, ook de mix. versterken elkaar, mix en geluiden..
ook heel breekbaar, en iets triests heeft het, zelfs de meer 'uplifting' fases, die zijn zo ingetogen, mooi.