Marc - Reindeer Bells

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.294
Na 2 jaartjes afwezigheid in de contest toch maar weer eens een poging wagen.
Aangezien dit jaar wat mij betreft snel afgesloten mag worden hier een klein 'eindejaars' deuntje.
Gemaakt op de Synthstrom Audible Deluge met als titel 'Reindeer Bells'

Iedereen veel succes weer :okdan:

 
Welkom terug, ik had je al gemist. Dit klinkt weer erg mooi, zoals ik van je gewend ben. Ik herkende steeds iets aan het eind van het akkoorden schema maar ik kon er maar niet op komen. Maar opeens wist ik het: Private investigations van de Dire Straits.
 
Akkoordenprogressies doen inderdaad wel af en toe aan Private Investigations denken. Ik vind vooral de heel rustige sfeer en klanken heel goed uit komen :okdan:. Je hebt er een stem bij ;).
 
Zeer mooi en lieflijk, al zou ik die sequencer wat gelayerd hebben.. Mix is zeer goed, maar ik mis verrassingen. Al bij al, heel tof nummer.

Succes!

Gloomy. :)
 
Mooie akkoordprogressie! De sfeer en geluiden zijn erg aangenaam. Ik mis wel een beetje contrast en rust. Rond 3.00 verwacht ik een break, maar dat gaat in dezelfde sfeer door. Ik zou daar de luisteraar denk ik even op het verkeerde been zetten. Met een afwijkend akkoord of geluid. Dan 'valt' hij daarna weer aangenaam. Maar knap en muzikaal gedaan
 
mooi,maar je mix is niet al te best en heel erg dull (dof dus) ,all die sounds moeten er met hoog uit sprankelen en alles goed gedetailleerd uit elkaar.
 
Lekker intro, duister, donker, mooie opkomende helder harpje die mij pakt. Daarna verliest het wel een klein beetje mijn aandacht, waar het harpje in het begin fris aanvoelde wordt het nu een hele andere track voor mij met de choirs erbij en dat trek ik wat minder, het wordt mij iets te kitscherig. Sorry!
 
Ik vind hem wel aangenaam klinken. Het "doffe" wat egres aangeeft vind ik juist helemaal niet erg. Meer variatie is zeker welkom.
 
prima compositie, sound doet wat het moet doen. hoopte dat hij nog wat zou opstijgen op 't eind
 
Ik kan hier eindeloos naar luisteren die akkoorden progressies, er had denk ik nog een mooie pad bij gekund, hoewel het dan misschien weer afbreuk doet aan het minimalistische. Ik vind hem in ieder geval erg goed.
 
Back
Top