Seyor - Part of Me

seyor

Jeroen van Dijk
Lid sinds
9 augustus 2018
Berichten
420
Locatie
Oss
Mijn inzending voor 2020!
Met dank aan Zangeres Deewolf en Apple voor Logic Pro :)
Meeste tijd kwijt geweest aan het mixen, blijft een lastig dingetje voor me.
Ben benieuwd naar de andere inzendingen.

Veel luisterplezier,
Jeroen

 
Klinkt lekker en goed ook, dat mixen lastig is voor jouw lijkt mij wel mee te vallen.
Vind zelf de track lekker duister tot aan 2:09, dan gaat het ineens een andere richting in waar ik dan weer wat minder mee heb, vanaf 3:10 is het weer mijn ding, klinkt erg vet die break.
 
Ik heb wat met female vocals. Zo goed als al mijn tracks zijn met female vocals. Deze track heb ik bijgevolg 3x geluisterd. Ik sluit me echter aan bij anoniempje. Het loopt echt goed tot 2:09 en daar lijkt het alsof je hebt gedacht : "nu moet er iets anders komen" Een variatie kan zeker, maar moet dan liefst mooi aansluiten bij hetgeen al bezig was, kwestie van de coherentie te bewaren.
Dat is jammerlijk genoeg niet helemaal het geval en strooit wat roet in het eten.
Maar overall vind ik deze track écht geslaagd en mag je straks op mijn stem rekenen !
 
Ik heb wat met female vocals. Zo goed als al mijn tracks zijn met female vocals. Deze track heb ik bijgevolg 3x geluisterd. Ik sluit me echter aan bij anoniempje. Het loopt echt goed tot 2:09 en daar lijkt het alsof je hebt gedacht : "nu moet er iets anders komen" Een variatie kan zeker, maar moet dan liefst mooi aansluiten bij hetgeen al bezig was, kwestie van de coherentie te bewaren.
Dat is jammerlijk genoeg niet helemaal het geval en strooit wat roet in het eten.
Maar overall vind ik deze track écht geslaagd en mag je straks op mijn stem rekenen !

Daar kan ik jullie (@anoniempje) wel gelijk in geven. Het nummer heb ik compleet op z'n kop gegooid. Er zaten teveel lagen in, nu wijkt het vanaf 2:09 inderdaad af ten opzichte van het begin. Neem ik weer mee in mijn rugzak voor volgend jaar.
 
Ik vind het tot die break (2:09) ook echt een super mooi nummer, daarna raak je me een beetje kwijt. Jammer want het begin is echt prachtig! Goed gezongen ook.
 
Mooie vocal. Mooie balans qua sounds. Mooie geluiden. Wel hier en daar wat overgangen die ik niet helemaal begrijp. En rond 2:50 het volume naar beneden... het is wel een apart spelen met de dynamiek. :)
Maar voor de rest goed gedaan hoor. Mag je trots op zijn.
 
Mooie vocaal! Mix zou ik iets meer in-your-face doen: wat meer compressie hier en daar (of klein beetje overdrive op de drums), en wat minder reverb (vooral op de vocaal). Synths vind ik er mooi bij gedaan.
 
# Heerlijke track met gave vocals. De tussenbreak past idd niet zo.
Neemt niet weg dat ik het echt wel n mooie inzending vindt :okdan: Krijg ook n beetje James Bond vibes bij het beluisteren.
 
Vind heel het nummer ok, vooral dat het overgaat in een zalig ritme.
Het gebeurd niet veel maar hier ga ik toch nog eens naar luisteren.
In de kolom stem:ja
 
Wauw, mooie stem zeg en muziek die er ook goed bij past. Het gaat inderdaad alle kanten op, dat vind ik eigenlijk niet zo erg, houd het interessant om naar te luisteren :). Ik vind trouwens dat de mix nog wel wat beter zou kunnen en dan vooral in de volume beheersing. Op hoog volume komen sommige sommige sounds en de vocal er wat te hard in, maar qua plaatsing en stereo beeld klinkt het wel helemaal top. Dit valt wel in de categorie 'onder de indruk zijn' voor mij :okdan:
 
Puike track! Veel is al gezegd. Ook ik vond het donkere deel het mooist. Van mij was zonder drums denk ik nog mooier geweest. Maar, dat is smaak. Prachtig ingezongen, mooie sfeer! Mooi!
 
Amaai,ik denk dat die nummer 1 wordt.

Ik merk niets op van eigenaardige veranderingen vanaf 2 min,de flow zit erin van a tot z.

Mix valt mee,laat hem prof. afmixen en je hebt een absoluut topnummer

veel te goed voor deze miserable contest..

:okdan::halleluja
 
Ik vind hem heel mooi. Zalige vocals. Maar ook na de break vind ik het een toffe variatie.
 
Back
Top