Seyor - Part of Me

begint inderdaad heel sterk. de mix vind ik geen probleem, werkt dus. mag ik wel, afwijkende mixen..
het omstreden stuk (2:09 - 3:05) vind ik wel werken, simpelweg sterk, mooi nummer.

en als ik vragen mag, Deewolf googeled (2 spelwijzen zijn er; groen en witte boekje, heb ik eens vreemd genoeg de voorkeur voor het groene boekje..), heb je haar gevraagd dit in te zingen?
 
begint inderdaad heel sterk. de mix vind ik geen probleem, werkt dus. mag ik wel, afwijkende mixen..
het omstreden stuk (2:09 - 3:05) vind ik wel werken, simpelweg sterk, mooi nummer.

en als ik vragen mag, Deewolf googeled (2 spelwijzen zijn er; groen en witte boekje, heb ik eens vreemd genoeg de voorkeur voor het groene boekje..), heb je haar gevraagd dit in te zingen?
Bedankt voor je commentaar. Het is deewolf_95 (Fiverr)
 
Heel mooi. Stem past goed bij de sfeer van de muziek. Ik denk wel dat de vocal een tikkie harder had gemogen in het stuk waar de drums erin komen. Wat er in de break gebeurt, past naar mijn smaak iets minder goed bij wat je ervoor gedaan hebt.

veel te goed voor deze miserable contest..
Gezellig, leuk om te lezen ook.
 
Wat een mooi nummer zeg!:okdan: Klinkt top. Vooral de vocals blinken uit. De rest is ook goed.
Een paar geluidskeuzes tijdens de break vond ik iets minder.
 
Mooie track, dat het midden "anders" is stoort me absoluut niet (maar zo'n opbouw is in mijn genre (trance) ook vrij gebruikelijk). De vocal mag van mij nog iets meer naar voren, maar zo als hij nu is is de track ook al goed genoeg voor een stem :okdan:
 
heel mooi, ook dat het middenstuk heel anders is stoort me niet, wel dat er in het midden zelf iedere paar maten iets anders lijkt te gebeuren. Daar gebeurt net iets teveel snel achter elkaar, ik zou daar juist de paar sterkste 'mini-breaks' iets vaker herhalen, maar ik doe het je niet na! Mooi hoe de zanglijn ook af en toe tonen kiest die je niet meteen verwacht maar die wel heel gaaf uitpakken.
 
Mooi geproduceerd. Vocal klinkt erg goed en de mix heb je goed voor elkaar hoor!!

Qua muziek zitten er elementen in die ik erg leuk vindt, maar over het geheel is het net niet de muziek die ik luister.
Grappige is dat ik het laatste stuk het beste vind. Door de outro heb ik m nog een keer geluisterd en dan vind ik het toch weer niet mijn ding.
 
Dit nummer komt gelijk binnen, en raakt echt. Begin en einde top. Wat mij betreft past het drumpatroon niet bij de sfeer, te 'uplifting' - iets meer ballad achtigs, zonder zestiende hihats, en met alleen snare op 4 zou meer passen. En het stukje op 2:09 zou perfect zijn ware het niet dat de tonaliteit ervan naar mijn smaak niet klopt: het past niet bij de sfeer en de tekst, een 'luchtige vrolijkheid' die uit de lucht komt vallen...
Ik deel maar vijf punten uit dit jaar, en ondanks de kritiekpuntjes is dit mijn onbetwiste nummer 1, simpelweg omdat dit de enige track is die me echt wist te raken.
 
Back
Top