SB-SIX - Pasiphae

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.146
Tjonge wat is het toch altijd moeilijk om iets uit te zoeken voor de contest. Ik weet het gewoon niet... Heb maar een van mijn laatste tracks uitgekozen omdat ik zelf daar heerlijk op weg kan zweven en genieten van de details. Ik hoop dat ik onderweg nog wat meer mensen kan hypnotiseren hiermee :)

 
Aangezien ik niet meedoe(zolang de nummers met naam van de artiesten weergegeven worden) kan ik wel wat kritiek uitstrooien nu en dan.Laat ik het stellen goed ineengestoken maar niet vernieuwend.
 
Als dit zoals geschetst wordt een van je mindere tracks is ben ik zeer benieuwd naar je andere werk! Ik vind het prachtig gemaakt en een mooie sfeer.
 
Of iemand nou meer of minder een z'n mars heeft of niet ... als het goed klinkt, klinkt het goed ... dan ik vind dat dit best goed klinkt 8). Het heeft inderdaad iets hypnotiserend ... je wordt mee getrokken in een zweem van klanken, akkoorden en effecten. Nice and chill :okdan:.
 
Dankjewel voor het luisteren jongens! Ja ik heb niet altijd als hoger doel om vernieuwend te zijn, ik maak ook vaak muziek omdat ik daar zelf heerlijk op ga :) Dus dit is idd een nummer wat meer in een bestaand genre valt (dub techno).

Mooie sfeer. Ik denk dat ik de bassdrum helemaal niet zou missen als die wat minder prominent aanwezig zou zijn.

Helemaal mee eens. Heb het inmiddels aangepast, maar dat kan je hier niet meer horen :) Komt vast wel op een albumpje binnenkort.
 
Klinkt goed, luistert ook lekker weg, heb wel het idee naar de basis van een track te luisteren.
 
# Fijne track om naar te luisteren. Heerlijk die verschillende elementen die zo nu en dan oppoppen. Staat als n huis :okdan:
 
Aangezien ik niet meedoe(zolang de nummers met naam van de artiesten weergegeven worden) kan ik wel wat kritiek uitstrooien nu en dan.Laat ik het stellen goed ineengestoken maar niet vernieuwend.

Daar heb je enigszins wel een punt wat betreft de artiestennaam.
 
Laatst gewijzigd:
Nummer klinkt erg goed en is van hoog niveau betreft de productie. Mag wel iets spannender in mijn ogen. Al met al erg goed!
 
Echt heerljke sounds en heerlijke luister plaat. die gaat op het lijstje.
Vind dat je vaak van die hele romige filter effecten weet te maken. super lekker
 
Back
Top