Mdrumreplacer Introductieprijs

Jason31

Madman J
Lid sinds
11 Maart 2008
Berichten
2.146
Locatie
Almere
Mooie aanbieding om de release van Mdrumreplacer te vieren, van 149,- voor een introductieprijs van 29,-
Ik heb na het aanschaffen een referral code die nog eens 20% korting geeft, dat is: MELDA11785720

Check maar eens wat het kan:

 
Mooie aanbieding om de release van Mdrumreplacer te vieren, van 149,- voor een introductieprijs van 29,-
Ik heb na het aanschaffen een referral code die nog eens 20% korting geeft, dat is: MELDA11785720

Check maar eens wat het kan:



je de introduktieprijzen zijn meestal vrij goed, deze is wel erg straf, maar wel leuk!

nog niet gebruikt. maar zoals altijd bij melda, zijn de mogelikheden bijna eindeloos, met zo'n plugin.. niet vergeten; je krijgt er 80gb aan drumsamples bij, van hoge kwaliteit...
 
Ben benieuwd wat deze plug te bieden heeft...
De grote hoeveel samples alleen is inderdaad al een reden om het te kopen.
 
Voor wie zou dit nu geschikt zijn? Ik weet bijv. van die Speeddrums in metal, dat de Kick wordt vervangen voor mooie tikken. Maar, stel iemand heeft een prachtig drumstel gekocht, zou diegene dan willen dat je de drums vervangt? (of aanvult)

Wanneer zou je -de TS of iemand anders- naar deze plugin grijpen? standaard, of om problemen te fixen?
 
Voor wie zou dit nu geschikt zijn? Ik weet bijv. van die Speeddrums in metal, dat de Kick wordt vervangen voor mooie tikken. Maar, stel iemand heeft een prachtig drumstel gekocht, zou diegene dan willen dat je de drums vervangt? (of aanvult)

Wanneer zou je -de TS of iemand anders- naar deze plugin grijpen? standaard, of om problemen te fixen?

Het wordt vaak gebruikt om het geluid van drums aan te passen. Dus niet zozeer te vervangen maar om aan te vullen. Schijnt heeel vaak gedaan te worden. Steven Slate heeft al jaren een plugin voor dat doel.
 
Ik heb hem gebruikt en ik heb geëxperimenteerd met loops, je kan dus bijvoorbeeld de clap van je loop vervangen voor een andere sound uit de grote library, daarbij kan je ook effecten gebruiken, je kan ook het origineel inmixen met de nieuwe sound, zo heb ik van 1 loop verschillende loops gebounced die in dezelfde ritme vallen, er is nog veel meer mogelijk, zoals bij alle melda plugs. Ik ga er dan ook zeker nog verder mee experimenteren.
 
Back
Top