MPJ Dolders - Angels

MPJ Dolders

Life's too short to be only analog...
Lid sinds
30 oktober 2003
Berichten
96
Locatie
De achtertuin van Toverland
Corona en onderliggend lijden waren dit jaar het recept voor het verliezen van dierbaren.
Mijn persoonlijk verdriet heb ik op een regenachtige zondagmiddag van me af gespeeld op een Korg Wavestation (en een vleugje Oberheim OB 8 ).
Ik hoop dat de personen die we nu moeten missen engelen zijn. Engelen die over ons waken.

 
Last edited by a moderator:
Corona en onderliggend lijden waren dit jaar het recept voor het verliezen van dierbaren.
Mijn persoonlijk verdriet heb ik op een regenachtige zondagmiddag van me af gespeeld op een Korg Wavestation (en een vleugje Oberheim OB 8 ).

Sterkte met je verlies en mooi dat je (een deel) van je verdriet kwijt kon in de muziek. Prachtig nummer.
 
Helaas behoor jij tot de grote groep mensen die dierbare verloren hebben ten gevolge van deze rot pandemie. Sterkte daarmee. Je hebt je emoties wel kunnen aanwenden om een heel sereen en mooi stukje muziek neer te zetten. Je dierbare overledenen zouden trots op je zijn. Hou de moed er in.
 
Heel mooi en sereen. Maar bekijk ook de goeie kanten van Corona, er zijn er heel wat!
En ja, je dierbaren zijn bij je. In principe zijn ze je nu!
Succes!

Gloomy. :)
 
Korg wavestation, het ding heb ik nu ook een jaar of 6 en heeft mij flink verbaasd. Ik doe er dan wel hele andere dingen mee maar herken het meteen.
Erg mooi, het belletje doet mij dan weer denken aan 80ies horror movies, excuses dat zal niet helemaal je insteek zijn. Toch het pakt me wel. Toch ook hier mis ik een beetje drums.
 
Back
Top