Arturia V Collection 8 released

........................

@stevaux o gaat dat klunzig, er staat er ook bijna niets over.... gezien de CC74, en de remake van de midi instellingen, de macro's onder... heb ik het vermoeden dat MPE alomtegenwoordig wordt, kan me vergissen, maar zijn wel zéer opvallend.
Ja we wachten af, heel V MPE ik zeg doen!
Voorlopig doe ik wel gehackt MPE op de ESQ1 hardware : )
 
Ja,verleidelijk maar soms moet je keuzes maken en ben ik gegaan voor de SSL 4000G nu alleen vandaag flash sale voor 49 euro bij Plugin Alliance.Eventjes 86% off.Ja je hebt wat meer tijd,sluitingstijd is California tijd.
 
Ja,verleidelijk maar soms moet je keuzes maken en ben ik gegaan voor de SSL 4000G nu alleen vandaag flash sale voor 49 euro bij Plugin Alliance.Eventjes 86% off.Ja je hebt wat meer tijd,sluitingstijd is California tijd.

is een mooi ding, vouchers helpen ook, om de prijs te halveren.. als je er 1 wil? ik heb er 1 van $25.
 
is een mooi ding, vouchers helpen ook, om de prijs te halveren.. als je er 1 wil? ik heb er 1 van $25.
Ga,alleen voor de SSL reeks, als die (redelijk)afgeprijsd zijn, spring ik er als een roofdier op.
 
Gister even geprobeerd vanwege de MPE, en dat werkt, maar het is wat klunziger dan bij Pigments 3.
Dat snap ik dan weer niet.... :stupid Alsof een volledig ander team het heeft gemaakt en niet gekeken heeft naar hoe het werkt in Pigments.

Dat is niet zo'n gekke gedachte. Het is heel goed mogelijk dat een ander team hieraan heeft gewerkt. Zo heb ik me zelf niet zo lang geleden zitten verbazen over de verschillen tussen de sample editors van de Mellotron V, de CMI V en de Emulator II V. In de handleidingen staan trouwens de namen van de medewerkers vermeld
 
Dat is niet zo'n gekke gedachte. Het is heel goed mogelijk dat een ander team hieraan heeft gewerkt. Zo heb ik me zelf niet zo lang geleden zitten verbazen over de verschillen tussen de sample editors van de Mellotron V, de CMI V en de Emulator II V. In de handleidingen staan trouwens de namen van de medewerkers vermeld
Interessant, blijkbaar is er genoeg geld om het wiel steeds opnieuw uit te vinden. *D
 
arturia is killing it. als je zoekt op esq patches kom je uit op een thread op gearspace van de heer don solaris, met vele patches die je kan importeren. lekker toch.
omdatik een gulle bui ben hier delink ernaartoe: Ensoniq ESQ-1, SQ-80 - ultimate patch collection - Gearspace.com :P

Ensoniq sq80 is echt wel een lekkere90s housebak
 
arturia is killing it. als je zoekt op esq patches kom je uit op een thread op gearspace van de heer don solaris, met vele patches die je kan importeren. lekker toch.
omdatik een gulle bui ben hier delink ernaartoe: Ensoniq ESQ-1, SQ-80 - ultimate patch collection - Gearspace.com :P

Ensoniq sq80 is echt wel een lekkere90s housebak
top tip, 4500 presets erbij vanuit deze link.

die jaren 80 en 90 vibe is inderdaad heel erg top. Die Adamski - killer destruction video met deze vst is trouwens ook gaaf, ik wist helemaal niet dat die song zoveel factory presets in zich had vanuit deze synth

Maar wat ik zelf vooral mooi vindt is die rauwe sound met die pitch wisselingen in de sustain phase in veel presets. Wat een karakter krijgt die sound daardoor.
Zoals Die Apathy Pad, dat is een instant bladerunner lead sound, hoef je bijna niks meer aan te doen. Of als je die LFo's weghaalt uit Ancient Memories en daar de cutoff lekker donker van zet, holy canoly, instant inspiratie :)

Dat vind ik wel mooi aan deze synth, het is echt een compleet andere sound dan die andere arturia synths. En die Osc's models zijn ook erg lekker, zoals die die transwaves osc en die dan cross modulaten, echt lekker :)
 
Leuk is dat je de USB stick terug in het doosje kunt leggen na de installatie...
Da's iets voor Cubase... dat scheelt weer een USB gat.:dubbel:
 
Leuk is dat je de USB stick terug in het doosje kunt leggen na de installatie...
Da's iets voor Cubase... dat scheelt weer een USB gat.:dubbel:
ik wist niet eens dat je die kon kopen op usb.
lijkt me ook onzinnig, aangezien je alle synths toch weer opnieuw moet downloaden om de nieuwste versies te krijgen.
 
Niet als je voor de eerste keer via internet gaat downloaden...
en je nog uit een floppydrive en cd tijd komt stappen, je opeens met gigs werkt...(slik, via internet?)
dan wil je het zekere van het zekere en koop je bij bax en dergelijke zo'n fysieke stick...
en dat werkt! stick erin, naar de site, code invoeren en Kling! een voor een druppen ze je pc in...
stick eruit en klaar....en updaten kan dan altijd nog via internet:okdan::)
 
Die SQ80 plugin is in de shop 200 euro. Dit is best prijzig. Is deze tegen een lagere prijs beschikbaar voor V-collection 8 eigenaren? Die demo was inderdaad erg fijn.
 
Die SQ80 plugin is in de shop 200 euro. Dit is best prijzig. Is deze tegen een lagere prijs beschikbaar voor V-collection 8 eigenaren? Die demo was inderdaad erg fijn.
Wellicht Black Friday afwachten?
 
Die SQ80 plugin is in de shop 200 euro. Dit is best prijzig. Is deze tegen een lagere prijs beschikbaar voor V-collection 8 eigenaren? Die demo was inderdaad erg fijn.
even wachten tot volgende week, dan zijn er dikke kortingen altijd bij arturia op black friday
 
even wachten tot volgende week, dan zijn er dikke kortingen altijd bij arturia op black friday
had toch wel iets van een opstap deal verwacht voor V-collection bezitters. We gaan het zien op Black Friday, misschien zijn die Arturia effects ook een stuk goedkoper.
 
had toch wel iets van een opstap deal verwacht voor V-collection bezitters. We gaan het zien op Black Friday, misschien zijn die Arturia effects ook een stuk goedkoper.
dat opstapdeal was al toen SQ80 net uitkwam
 
dat opstapdeal was al toen SQ80 net uitkwam
Klopt, toen heb ik hem direct gekocht, dat was een goede deal, overigens een geweldige sound uit die vst.
 
het is zover, de arturia black friday deals staan live
 
Back
Top