Krek - Lazy Poem

De track begint met een jazzy vibe door de akkoorden en ride achtige hihats aan het begin. Het klinkt alsof de bass wat overstuurd is, of is dit bewust wat distortion? Lekkere chill/lounge track wat mij betreft. Heb er ook een paar keer naar geluisterd :okdan:
 
Vet gemaakt. En toffe sfeer. Ik heb totaal geen problemen met de rare harmonisatie. Enige minpunt is dat hij veel te kort is!
 
Als track bekoort het me weinig, maar als experimenteel stuk muziek vind ik het erg geslaagd. Supermooie geluidenen dito mix. De sfeer is ook helemaal goed. Inderdaad langer was een optie geweest. Maar ook nu pakt het me meer dan voldoende. Verrasende inzending :okdan:.
 
Laat me 't zo samenvatten, het is absoluut sterk genoeg om meer te willen. Dus die bandcamp check komt er nog van!
opnieuw een genre dat ikeens zou willen proberen maar heb geen idee hoe ik er aan begin :D
Maar dat atonale gaat me volledig lukken ;)
 
ik heb op de muzikaliteit niet goed kunnen letten, omdat die pad-drone een soort dik gordijn om de rest van de sounds heen legt. De andere klanken komen voor mij niet goed door het gordijn, en door af en toe het gordijn open te doen, zou de muzikaliteit in de andere klanken denk ik beter tot zijn recht komen. Nu kan ik er eerlijk gezegd niet zoveel mee.
 
Back
Top