• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Krek - Lazy Poem

ronaldw

never unplugged
De track begint met een jazzy vibe door de akkoorden en ride achtige hihats aan het begin. Het klinkt alsof de bass wat overstuurd is, of is dit bewust wat distortion? Lekkere chill/lounge track wat mij betreft. Heb er ook een paar keer naar geluisterd :okdan:

ohtar

Stamgast
Vet gemaakt. En toffe sfeer. Ik heb totaal geen problemen met de rare harmonisatie. Enige minpunt is dat hij veel te kort is!

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
wow! erg goed! wat zit het vol met tensie... zo weggekropen... mooi..

werkt toch als een "volwaardig nummer" (lees geen reakties, later!), dat ie zo kort is, wat maakt het uit, gewoon meerdere malen draaien! yeah!

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Als track bekoort het me weinig, maar als experimenteel stuk muziek vind ik het erg geslaagd. Supermooie geluidenen dito mix. De sfeer is ook helemaal goed. Inderdaad langer was een optie geweest. Maar ook nu pakt het me meer dan voldoende. Verrasende inzending :okdan:.

klinkske

vond een DRUMULATOR :)
Laat me 't zo samenvatten, het is absoluut sterk genoeg om meer te willen. Dus die bandcamp check komt er nog van!
opnieuw een genre dat ikeens zou willen proberen maar heb geen idee hoe ik er aan begin :D
Maar dat atonale gaat me volledig lukken ;)

synthmann

Ouwe rot
ik heb op de muzikaliteit niet goed kunnen letten, omdat die pad-drone een soort dik gordijn om de rest van de sounds heen legt. De andere klanken komen voor mij niet goed door het gordijn, en door af en toe het gordijn open te doen, zou de muzikaliteit in de andere klanken denk ik beter tot zijn recht komen. Nu kan ik er eerlijk gezegd niet zoveel mee.