FLIP : Een leuke iOS Sampler/DAW

Ik kwam deze net tegen op youtube:



Ik was best wel overtuigd van de prijs kwaliteit verhouding, hier kost hij 9 euro volgens mij. Het werkt best fijn en lekker handson. Ik heb nog niet geprobeerd er zelf samples in te stoppen, maar dat zou allemaal goed moeten komen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
 

Attachments

  • Flip 001.jpeg
    Flip 001.jpeg
    104,2 KB · Bekeken: 3.962
Last edited by a moderator:
hiiiiiiiii aaanddreeeeewwwwww WAAAANNGGG

Ja die haha :P

Ik heb net wat eigen samples in geladen en wat lopen pielen. Het werkt goed, maar op telefoon is het met sommige knopjes toch een beetje pielen (maar ik heb een oude iphone, dus klein scherm). Ik zou zeggen: op telefoon, leuk erbij (voor als je onderweg ben of op vakantie oid), voor Ipad zou ik zeggen echt een aanrader voor die paar euro vanwege het grotere werkoppervlak

Ik ga komende week proberen echt 1 of meerdere track te maken ermee
 
Als ik die FLIP video zag, dacht ik "damn, die mannen met succesvolle YT kanalen moeten geld verdienen."

Zijn niet alleen de filmpjes die het doen. Hij doet er bijvoorbeeld nog zoveel naast (wel veelal gerelateerd) en alles bij elkaar maakt het big business.
Zijn gewoon slimme gasten die weten hoe ze het aan moeten pakken.
 
9 tracks totaal... max 1 sample per track...

Vrij mager..
 
Het filmpje deed me weer eens realiseren wat een afgrijselijke hekel ik heb aan dat typische goedkope software geluid. Maar dat is niet specifiek voor deze app ofzo.
 
Dat is een leuke app inderdaad. Maar wel vrij beperkt, bijvoorbeeld omdat je alleen 4/4 kan doen en nog wat handige functies die ontbreken. Maar binnen zijn beperkingen is hij zeker leuk.

Het klopt. Er komt een nieuwe update; ik zag een video-teaser waar de “sequencer” verscheen. Ik ben erg benieuwd!
 
Back
Top