sKeLeTvM - Broken ft Amelia June

Wat een fijne stem! Weinig mis mee. Misschien iets meer ballen in de drum mix maar wie ben ik?
 
Inderdaad, een zeer hoog niveau. Maar ze zingt te zeurderig en te melig. Altijd op dezelfde toonhoogte, ze kan veel meer uit haar stem halen, maar dat doet ze niet. Het was wel leuk om naar te luisteren, maar een uitschieter is ie voor mij helaas niet.

Succes,

Gloomy. :)
 
het nummer is ok,maar ik leun aan met Gloom,deze zangeres heeft geen aangename stem en dat hoor je meteen, kortweg gezegd kan beter kapster worden of iets anders.

Ik denk ook niet zo te horen dat ze meer uit haar stem kan halen

Opgelet zulke gelijkaardige zeurstemmen vind je soms ook terug in bekende groepen,die komen er dan in met lange arm of omdat ze onderbetaalt worden maar vliegen erna weer uit..:D
 
Erg fijne track. Gaat op het lijstje van de betere tracks. Mooi hoe de reverb overgaat in een soort pad.
ik krijg hier Massive attack gevoel bij. Dik
 
Mijn stoel is omgedraaid bij dit nummer! :P Perfect en mooie zang partij goed in gemixt. Refrein had van mij wel 2x gemogen, nu nog maar een keer luisteren.
Ik vind dit gewoon superlekker. Erg goed gedaan, kan niet anders zeggen. Ik stem zeker op deze!!!
Wel eerlijk ? Ik kreeg nog deze opmerking : "Nu moet ik het nog een keer opzetten."
Ik had hetzelfde gevoel toen ik de song af had en net daarom heb ik het zo gehouden. Menig dank voor de waardering !
Erg mooi en meeslepend! Jammer dat je bent afgeweken want het had wel wat langer mogen duren. Nu moet ik het nog een keer opzetten.
 
Mooi nummer met een aantal aangename verrassingen zoals de zang en een plotseling groot aantal muzikale lagen. Ook een pluim voor het basspel. Ik heb hier weinig op aan te merken, alleen dat het intro en slot te lang duren. Daar moet voor mij meer in gebeuren, wil het boeiend worden.
 
Ik heb hier weinig op aan te merken, alleen dat het intro en slot te lang duren. Daar moet voor mij meer in gebeuren, wil het boeiend worden.
Dank voor je comment. Soms zit het extra aanvullen met arrangement van om het even intro, outro of refrein de feel in de weg. Dus moet je op gegeven moment stoppen met riedeltjes, breaks, fx en dies meer. Less is more en is het steeds wikken wat je aanvult of niet. Tenzij je Gloomy noemt. Hij is de enige die georchestreerde chaos weet te meken. ;)
 
Toptrack :halleluja
Te gek stuwende synths, die de sterke vocals perfect aanvullen. Ook gaaf wat je met die vocal effecten doet.
Toch twee vragen:
Je hebt veel moeite genomen hebt om de slapbas in je badkamer op te nemen (gaaf!), maar ik vind hem t.o.v. de rest wel wat houterig (qua spel) en wat dun klinken. Mag die ook uit de Summit?
Waarom is de track 20 sec stil op het eind?
 
Toptrack :halleluja
Te gek stuwende synths, die de sterke vocals perfect aanvullen. Ook gaaf wat je met die vocal effecten doet.
Toch twee vragen:
Je hebt veel moeite genomen hebt om de slapbas in je badkamer op te nemen (gaaf!), maar ik vind hem t.o.v. de rest wel wat houterig (qua spel) en wat dun klinken. Mag die ook uit de Summit?
Waarom is de track 20 sec stil op het eind?
Merci ! Het was wel echt de bedoeling om alle laag uit de bas te filteren en het dun te houden. Nu sowieso schiet er met een ambient mic al veel minder van het laag over. Het ging me net om de badkamer reflectie, en niet zozeer om de bass an sich. De 20 seconden stilte op het eind is 'nadenktijd'...:D Nee, grapje. Wellicht ben ik in m'n haast vergeten dat 'overschotje' weg te knippen. Ik zal het nooit meer doen. :o:
 
Wat een machtig nummer. Toch altijd super om te horen hoe mooie muziek gematcht met een interessante stem altijd tot meer dan de som van de delen leidt.
 
Back
Top