sKeLeTvM - Broken ft Amelia June

sKeLeTvM

(°-l
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.687
Locatie
FUNKY TOWN
Aan iedereen alvast een fantastisch eindejaar! En zeg nu zelf : met heel die Corona toestand wil je 2020 zo snel mogelijk uitwuiven, toch ?

Beetje info over de track : de basgitaar 'slap' heb ik opgenomen met mijn Fender Jazz Bass en bass amp in de badkamer, met een microfoon op afstand om de 'room ambiance' te krijgen - de buren waren blij.
Nagenoeg alle synth sounds komen uit de Novation Summit. Drums zijn NI Battery en Ultrabeat Logic.
Ik wou afwijken van de typische pop-structuur, dus geen 2 of 3x refrein, maar INTRO - STROFE - REFREIN - OUTRO.
Hopelijk vind iedereen dit een fijne track. Dank om te stemmen :halleluja

Verder veel succes aan alle deelnemers met de SFSC 2019 ! :okdan:

 
Wauw, doet mij denken aan een paar tracks van Chemical Brothers waar ze ook een zangeres gebruiken, zelfde vibe.

Erg mooi gemaakt.
 
Wow, wat een goed popnummer van hoog niveau. Goed gemixed, geweldige zangeres. Voor mij is dit een 10.
 
De sfeer, de drukkende wobble op de bass, de kleine arpjes, de strings en de STEM. Voor mij nu al de winnaar!
Een puntje van kritiek, de drums mochten van mij naar het refrein nog net een tandje bombastischer, smaak dingetje, maar ik vind je net een tandje te vlak. Maar sferisch en qua arrangement helemaal top!
 
Mooie sound en superlekkere vocal! Bekende stem volgens mij? Of een bevriend zangeres? :)
 
Super mooi. Ik heb al een tijd lang GAS voor een Summit en nu wil ik hem helemaal. Sounds zijn tof, een een prachtige sfeer in het nummer. Ook goede vocalen! Complimenten. Enige (miniscuul) puntje is dat voor mijn smaak de vocale wat dun zijn geEQ'ed.
 
Wat fijn dit, goed geproduceerd, mooi arrangement, een verhaallijn er in, leuke polyritmiek in de achtergrond. Kan ik erg van genieten :okdan:
 
# Deze track is lekkerrr hoor :okdan:, nice sounds. Zit goed in elkaar, de structuur bevalt me prima :)
n topper deze track.
 
Pfoe, mooie track zeg, klinkt allemaal super :okdan:. Wat mij betreft had er wat meer 'oempf' in gemogen, wat meer ballen. Maar waar en hoe kan ik niet echt zeggen, maar zoals eerder werd gezegd 'net een tandje te vlak'.
 
Back
Top