Bahamut - Free

Prachtig stereoveld, perfect gemasterd en gemixt, zeer origineel, lekker retro, mooie gitaren, ja, deze is zeker een stem waard. Proficiat! Gloomy :)
 
Ja, deze ken ik nog van het Tracks forum. Ik herinner me dat ik hem toen een keer of 15 achter elkaar beluisterd heb. En dat was niet omdat ik hem slecht vind :). Wat een dikke track blijft dit :okdan:.
 
Goede inzending dit, doet me denken aan Com Truise. Eindmix/mastering had van mij nog wel iets spannender gemogen (met name de kick-snare actie), maar nette basismix en profi ingespeeld.

En lekker kort, dat is altijd een bonuspunt.
 
Vind deze lekker! Maar het is ook het genre waarin ik zelf wel eens iets maak dus in die zin is een kinderhand snel gevuld. Toch, het doet me denken aan Maria Magdalena van Sandra, zeker qua bassline. Ik zou dit zeker in mijn playlist zetten. Er is 1 sound die ik minder geslaagd vind en dat is die gated trance-pad. De rest van de track heeft perfect die 80ies vibe en die gated-trance pad is daar veel te 'nieuw' en gelikt voor. Ik zou die eerder met een simpelere synthpad uit een 80ies synth vervangen.
 
Dit zou een passende track zijn voor de aftiteling van een feelgood 80's film met Jean Claude van Damme. Ondergaande zon met uitzicht op een lange weg met hoge bomen, en van Damme op de motor met z'n frisse vriendinnetje achterop. Allebei zonder helm, zodat je die lange wapperende haren ziet. Eerst even samen boodschappen doen bij de Albert Heijn en daarna samen een frietje speciaal met frikandel naar binnen werken. :luv:

Deze track staat in mijn top 10 dit jaar en krijgt één van de tien stemmen die ik ga uitdelen.
 
Lekkere vibe! Mijn stem heb je.
 
Erg goede track, met gedateerde elementen. Het meeste klopt gewoon. Niet mijn muziek maar te goed om te negeren. Ik geef vijf punten weg, en dit is mijn nummer 2 van dit jaar.
 
Back
Top