Goede synths voor percussie

Ha juist... de syncussion... heerlijke clone heb ik, gaat nooit meer weg en wat betreft de rytm: enige drumbak die ik verkocht. En heb er vermoedelijk 15 a 20. Zegt dat iets?
 
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met de Waldorf RackAttack. Of heeft niemand die?
 
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met de Waldorf RackAttack. Of heeft niemand die?

Super zeldzaam volgens mij. De VSTi was mijn go-to synth voor drums voor jaren, maar rack heeft maar een paar knoppen. Heerlijke sound, prefecte envelopes.
 
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met de Waldorf RackAttack. Of heeft niemand die?

Ik heb hem volgens mij op marktplaats nog wel eens voorbij zien komen. Zeldzaam maar niet onvindbaar.
Wat ik begrijp is het net als de XD-5 van Kawai een behoorlijk uitgebreide synth maar het editten van geluiden is flink menu-diven.
 
Die RackAttack zie je niet zo veel en als de prijs oke is. Dan is die ook niet zo vlot verkocht. Heb wel eens naar zitten kijken, is toch niet zo super als ik dacht. Met een Micro Q kun je ook leuke drums maken. Had het idee dat onder de motorkap van de RackAttack het zelfde zit als bij de Micro Q

Synth voor drums is 1 VCO synth. MS-10
 
Stond er afgelopen week eentje hier op MP maar viste achter het net. YT filmpjes word ik nog niet veel wijzer van. Blijft intrigeren.
 
De elektron analog four kan er ook aardig wat van!
Uit de neutron krijg je best extreme kicks en de moog Dfam is prettig om je te laten verrassen.
 
Back
Top