e-Gloomy-nations - The 'Chicken Or Egg' Paradox

Een beetje huiverig van de reacties klikte ik op 'play'. Ik had het erger verwacht. Hoewel, nu ik wat beter luister toch niet. klote dat je problemen hebt met je gezondheid. Hopelijk gaat het snel beter.
 
Gloomy en zijn georchestreerde chaos. :) Zijn tracks moet je minstens 3x luisteren om alles te kunnen bevatten. Maar hij slaagt er telkens in het onverzoenlijke met elkaar in een passend geheel te gieten.
Well done.:okdan:

sKeLeTvM Dank je wel, lieve vriend. Dis is zeer mooie commentaar. En ja, ik probeer al jullie negatieve frequenties te verzamelen en om om te toveren tot iets moois. Thanks maat. :-)
 
Vind de opbouw erg goed gedaan.
En deze track weet de spanning goed vast te houden.

Robi Dank mijn vriend, jij geeft me altijd een goed gevoel, beadnkt hiervoor! :)
 
Een echte Gloomy track! Heel vet weer hoor! Kick mag van mij wel iets dikker, maar mijn stem heb je!

Krek Beste Krek, dit vind ik nou eens super van ja. Hartelijk dank man... Ja, die kick, dat viel pas later op. Thnx buddy! :)
 
Goede productie :okdan:
Voor mijn smaak wat te druk en chaotisch

GentleG Dank je wel makker.. Ja, hij is druk en chaotisch, net zoals jullie gedachten. Maar probeer vanaf het begin eens in te tunen in mijn brein, je zal nog verstomd staan :) Thnx mate!
 
zéer krachtige track. ik hou van die "veelheid", zoveel te horen, en alles valt toch op zijn plaats, dat ken oe, dat ken oe!

zoveel te horen, klinkt wat vreemd, dat in de overweldigende veelheid van "lijnen", dingen opduiken, wegduiken, je blijft alles goed als een geheel horen, maar je oren kunnen zich "richten" op een geluidslijn (mijn nieuwe ekspert term!), en dan blijft het nummer ook als geheel staan.

en de onvermijdelikke 303, die altijd heerlik bij jouw werkt!

alles lekker, ook de mix, die volgens mij eens wat meer dynamiek lijkt te hebben. perfekt dus!

79 plugins, wooperdiewow...

vink Liefste Arjan, dank je voor deze heerlijke poëtische woorden, ze doen me deugd. Ik kan ervan uit gaan, dat je dit nummer zeer goed kon pruimen, dank je wel hiervoor! Dikke knuff, Jan.
 
# Yeah, Gloomy in the house. Weer een mega diversiteit/aanwezigheid aan sounds.
Het is een intrigerende track die me tot het einde heeft geboeid. Het is altijd weer spannend wat er gaat komen in jouw tracks :halleluja

Mr Synth Yeah man, wat een mooie feedback. Dank je wel vriend, ben blij dat je'm zo goed vindt. Thnx mate. :)
 
Dat zijn aardig wat kanalen voor een track, maar er gebeurt dan ook een hoop in. Moet deze op me laten inwerken :okdan:

metatron Ja, eigenlijk zou je 'm twee of drie keer moeten luisteren om te begrijpen wat ik er allemaal mee bedoel. Vergeet niet dat mijn nummers VOL zitten met orgonen. Frequenties die ik boven mijn samples leg, en die alleen je onderbewuste registreert. Bedankt man! :)
 
Liedje is super mooi al vind ik het koor dat er bij het einde bij komt niet zo geslaagd, maar dat kan smaak zijn natuurlijk. Mijn stem krijg je zoiezo.

JimmyEyckmans Super lief van je Jimmy. Nou ja smaken verschillen, want ik had ze liever eigenlijk wat luider gehad :) Dank voor je stem alvast! :)
 
Goeie keuze hoor Gloom, ik denk dat ik dit jaar heel wat tracks van je gehoord, ze hebben allemaal een onmiskenbare stijl wat alleen jij kan. Hopelijk mogen we er ook volgend jaar ook weer veel van je horen.

Jason31 Dank je wel Jason, van harte. Ik denk ook dat ik de beste keuze gemaakt heb. Ik hoop ook dat ik volgend jaar nog een paar singels kan uitbrengen. Thanks makker! ;)
 
Het valt me op dat je oplet dat je mixen niet meer fuzzy harsh klinken,dat is goed ,nu nog oefenen op ballans.

Ik weet wel allemaal makkelijker gezegd dan gedaan,maar dat komt wel

egres Hoe leuk van je man. Ja zoveel kanalen mixen is bijna een onmogelijke zaak. Daarom mix ik direct mijn geluiden.. die ik dan later nog kan aanpassen. Hoe bedoel je oefenen op de balans? Bedoel je dynamiek?

Het zou fijn zijn zou je me daar wat meer uitleg over kon geven. Thanks mate! :)
 
Deze werkt op m'n lachspieren. Eclectisch. Controlled chaos. Coole track. :okdan:

Bahamut Hihi, al mijn muziek werkt bijna op mijn lachspieren, en wenen doe ik af en toe ook. Eclectische gecontroleerd chaos. That's it! Thnx buddy. :)
 
Het is idd flink druk en veel. :) Best een behoorlijke muur van geluid. Maar op een of andere manier klopt het allemaal wel op zijn manier heb ik het idee. Alleen er zit heel veel middentoon in wat het nogal massive maakt.
Bij 2:13 is wat too much voor mij. Ik weet bijna niet meer waar ik naar luisteren moet haha.
Toch wel puik gedaan verder! :)

Dozart Ik begrijp perfect wat je bedoelt, maar zoals ik eerder schreef: die tracks van Gloomy worden door jullie zelf gemaakt. Jullie chaotische frequenties zet ik om in geluid. En probeer er uiteindelijk toch iets positiefs van te maken.. Allez, sinds 2018 toch :) Thnx mate!
 
Ok. Nu begrijp ik ook waarom je mijn track saai vindt, haha. Wat gebeurt hier een hoop! Super knap gemaakt. De kick mag wat mij betreft ook wat meer stampen nog!

Hey ohtar :) Bedankt voor je eerlijke commentaar. Ja, ik hou van choas in de muziek, ik hou van eclectische muziek. De kick dat had ik moeten horen maar helaas pindakaas, te laat. Thnx bro! :)
 
Ik vind het teveel. Die jaren 90 gesampelde vocals (neem ik aan) vind ik vrij irritant

Tralalaika Bedankt om te luisteren en je eerlijke commentaar. Die gesamplede vocals moet je echt eens downpitchen, je zult nog verbaasd staan :) Thnx man!
 
Het is een behoorlijke trip, dit nummer, ik kan duidelijk horen dat er veel werk in is gestoken. Lekker bezig, Jan, ik wens je veel succes met de contest! :okdan:

funkaholic1972 Hihi, ja daar zat heel wat werk in, inderdaad. Dank je wel voor je lovende woorden, vriend. Jij ook veel succes met de contest! :)
 
Lekker volgepropt, maar heeft ook zeker iets gezelligs! De afwisseling zit er zeker in. Heb wel het gevoel dat veel frequenties elkaar in de weg zitten, waardoor het soms muddy wordt.
Balen dat het qua gezondheid nog steeds ruk is, ik voel een beetje met je mee want elke zin die ik typ levert bij mij ook nog steeds veel pijn op vanwege de zenuw in mn arm. Hoop dat volgend jaar beter gaat, succes daar!

SB-SIX Hey, dit was een leuk bericht, dank je wel vriend. Ja he, ik heb achteraf gehoord dat ie nogal muddy klinkt. Thans als wav en op mijn monitors had ie dat niet. Veel succes met je arm Six, we slaan ons volgend jaar er wel doorheen. Succes, en fijne feesten. :)
 
Klinkt lekker vol! Goede balance. Op sommige momenten vind ik hem wel wat druk. Btw ik hou wel van je eerlijke feedback. Sterkte!

seyor Wow, mooie kritiek, dank je wel. Ja, "druk" is my middle name.. En bedankt voor me te steunen in zo'n objectief mogelijk feedback te geven. Het gaat het hem tenslote om de beste plaat van het jaar. Thnx mate! :)
 
Een beetje huiverig van de reacties klikte ik op 'play'. Ik had het erger verwacht. Hoewel, nu ik wat beter luister toch niet. klote dat je problemen hebt met je gezondheid. Hopelijk gaat het snel beter.

1V/oct Hahaha, grappig. Leuk. Ja man, 't is echt klote. Ik ben echt geen gewoon mens meer de laatste dagen. De ongemakken zijn ondraaglijk, helaas nog steeds. Volgende week terug onderzoeken doen in het ziekenuis. Thnx makkertje x
 
Back
Top