e-Gloomy-nations - The 'Chicken Or Egg' Paradox

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
:doei:

Okée, ik weet dat er een paar onder jullie zijn, die liever een nieuwe track gehoord hebben, maar dat is helaas, gezien de omstandigheden, onmogelijk.

Deze vind ik persoonlijk mijn beste track van afgelopen jaar.

18 uur aan gewerkt. 79 plugins gebruikt, 166 channels, 77 mixer tracks, 41 PL Tracks, 1408 PL clips (volgens FL-studio toch)

Hij is druk, maar probeer eens in te tunen op mijn frequenties :eureka:

Veel luisterplezier en succes aan alle deelnemers.

Bedankt Mods ook al weer!



Liefs,

[Gloo-mee]
 
zéer krachtige track. ik hou van die "veelheid", zoveel te horen, en alles valt toch op zijn plaats, dat ken oe, dat ken oe!

zoveel te horen, klinkt wat vreemd, dat in de overweldigende veelheid van "lijnen", dingen opduiken, wegduiken, je blijft alles goed als een geheel horen, maar je oren kunnen zich "richten" op een geluidslijn (mijn nieuwe ekspert term!), en dan blijft het nummer ook als geheel staan.

en de onvermijdelikke 303, die altijd heerlik bij jouw werkt!

alles lekker, ook de mix, die volgens mij eens wat meer dynamiek lijkt te hebben. perfekt dus!

79 plugins, wooperdiewow...
 
# Yeah, Gloomy in the house. Weer een mega diversiteit/aanwezigheid aan sounds.
Het is een intrigerende track die me tot het einde heeft geboeid. Het is altijd weer spannend wat er gaat komen in jouw tracks :halleluja
 
Liedje is super mooi al vind ik het koor dat er bij het einde bij komt niet zo geslaagd, maar dat kan smaak zijn natuurlijk. Mijn stem krijg je zoiezo.
 
Het valt me op dat je oplet dat je mixen niet meer fuzzy harsh klinken,dat is goed ,nu nog oefenen op ballans.

Ik weet wel allemaal makkelijker gezegd dan gedaan,maar dat komt wel
 
Het is idd flink druk en veel. :) Best een behoorlijke muur van geluid. Maar op een of andere manier klopt het allemaal wel op zijn manier heb ik het idee. Alleen er zit heel veel middentoon in wat het nogal massive maakt.
Bij 2:13 is wat too much voor mij. Ik weet bijna niet meer waar ik naar luisteren moet haha.
Toch wel puik gedaan verder! :)
 
Ok. Nu begrijp ik ook waarom je mijn track saai vindt, haha. Wat gebeurt hier een hoop! Super knap gemaakt. De kick mag wat mij betreft ook wat meer stampen nog!
 
Het is een behoorlijke trip, dit nummer, ik kan duidelijk horen dat er veel werk in is gestoken. Lekker bezig, Jan, ik wens je veel succes met de contest! :okdan:
 
Lieve jongens en meisjes. Laat me jullie allereerst heel erg bedanken voor de mooie feedback op mijn track.

Ten tweede wil ik jullie iets meedelen:

Ik lijd, sedert mijn ziekenhuisopname, aan verschrikkelijk veel pijnen en ongemakken. Dit speelt heel erg op mijn gemoed. Jullie merken zeker aan mijn feedbacken die ik tot nog toe gaf, dat ik niet in mijn goede doen ben. Dat spijt me ten zeerste. Daarom stel ik voor dat ik me terug trek uit de contest. Ik ga de rest niet meer kunnen feedbacken. De pijn is ondraaglijk. Volgende week nog verschillende onderzoeken lopende.

Ah ja, voor diegene die denken dat ik jaren 90 gesamplede vocals gebruik. Downpitch dat stuk maar eens, dan weten jullie waarmee ik jullie indoctrineer zonder het te beseffen!!! Moet kunnen toch?

Allez, tot later en hou jullie goed.

Jan.:(
 
Lekker volgepropt, maar heeft ook zeker iets gezelligs! De afwisseling zit er zeker in. Heb wel het gevoel dat veel frequenties elkaar in de weg zitten, waardoor het soms muddy wordt.
Balen dat het qua gezondheid nog steeds ruk is, ik voel een beetje met je mee want elke zin die ik typ levert bij mij ook nog steeds veel pijn op vanwege de zenuw in mn arm. Hoop dat volgend jaar beter gaat, succes daar!
 
Klinkt lekker vol! Goede balance. Op sommige momenten vind ik hem wel wat druk. Btw ik hou wel van je eerlijke feedback. Sterkte!
 
Back
Top